Gå til innhold

Loaded Estoril Blue F31 320i M Sport / M Performance / MagnaFlow Cat-Back / Nye bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

Altså jeg har performance fjærer på min. Man kan ikke se forskjellen veldig godt, men looken på bilen blir mye bedre når hjul å hjulbue er mer flush :) Ville gått for det, så er det så og si ingen som har de fjærene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info her, tror det kun er fjærer, skal være 10mm lavere enn m-sport fjærene, og 20mm lavere enn normal understell.

http://www.getbmwparts.com/partlocator/ ... at1=183175

Takk! Men så ut som en heftig pris! :roll:

Har sendt en forspørsel til Bilia, får se hva de svarer... Kan hjelpe noe at jeg har en "mann" på innsiden der.

Ellers vil jeg ikke påstå at den skriker etter senk, har vært borti verre hvertfall...

eguw5zr6nhhnh67cutjk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Montert M Performance frontleppe 8)

Har forøvrig bestemt meg for å droppe senk, bilen blir for lav til mitt bruk, særlig nå med denne leppen montert...

Synes også det er greit å la være da jeg har adaptivt M understell som jeg er veldig fornøyd med, og har ikke lyst til å ofre komforten det gir når jeg ønsker det...

Har også lagt bytte av sommerfelger på is... Men lysten er vel der :roll:

w7reuwp5i2epohgp7p4j.jpg

l562b8jxx8wkleckpaab.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Her er grunnen til at plan om senk ble forkastet, det blir faktisk verre enn dette også før bilen er i garasjen... Spent på vinteren :shock:

68tksx6zwsaoim2dwtfe.jpg

Heldigvis har jeg fått en ny "slengebil" idag som kan brukes til f.eks kjipe vinterdager, shopping-på-lørdager-med-fare-for-gamle-tanter-som-lager-bulker-i-bilen og til parkering gatelangs i Oslo osv... Planen var å kjøpe bruktbil til rundt 100k, men da denne lekre Kia´n bare kostet litt mer enn det og attpåtil har garanti til 2020 så gikk jeg for den... Har til og med oppvarmet ratt og soltak akkurat som i 3´ern 8)

o10ci6f1owv5t5c5ogrg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...