E.H.D Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Litt info her, tror det kun er fjærer, skal være 10mm lavere enn m-sport fjærene, og 20mm lavere enn normal understell. http://www.getbmwparts.com/partlocator/ ... at1=183175 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Altså jeg har performance fjærer på min. Man kan ikke se forskjellen veldig godt, men looken på bilen blir mye bedre når hjul å hjulbue er mer flush Ville gått for det, så er det så og si ingen som har de fjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Litt info her, tror det kun er fjærer, skal være 10mm lavere enn m-sport fjærene, og 20mm lavere enn normal understell.http://www.getbmwparts.com/partlocator/ ... at1=183175 Takk! Men så ut som en heftig pris! Har sendt en forspørsel til Bilia, får se hva de svarer... Kan hjelpe noe at jeg har en "mann" på innsiden der. Ellers vil jeg ikke påstå at den skriker etter senk, har vært borti verre hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Montert M Performance frontleppe Har forøvrig bestemt meg for å droppe senk, bilen blir for lav til mitt bruk, særlig nå med denne leppen montert... Synes også det er greit å la være da jeg har adaptivt M understell som jeg er veldig fornøyd med, og har ikke lyst til å ofre komforten det gir når jeg ønsker det... Har også lagt bytte av sommerfelger på is... Men lysten er vel der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Veldig bra! Frontleppa gir hele fronten et mer helhetlig og enda litt tøffere design imo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Veldig bra! Frontleppa gir hele fronten et mer helhetlig og enda litt tøffere design imo Takk skal du ha, synes også at det ble veldig bra! Er spent på oppgraderingene dine også, høres bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Fin bil! Med tanke på adaptivt understell så går det jo fint å kjøre med senkefjærer. Har fleire kompiser som har gjort dette og funker fint fordi om du setter på noken andre fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hadde du sett når jeg rygger bilen inn i garasjen så hadde du skjønt hvorfor jeg slo fra meg senk Kan se om jeg får lagt ut et bilde etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Her er grunnen til at plan om senk ble forkastet, det blir faktisk verre enn dette også før bilen er i garasjen... Spent på vinteren Heldigvis har jeg fått en ny "slengebil" idag som kan brukes til f.eks kjipe vinterdager, shopping-på-lørdager-med-fare-for-gamle-tanter-som-lager-bulker-i-bilen og til parkering gatelangs i Oslo osv... Planen var å kjøpe bruktbil til rundt 100k, men da denne lekre Kia´n bare kostet litt mer enn det og attpåtil har garanti til 2020 så gikk jeg for den... Har til og med oppvarmet ratt og soltak akkurat som i 3´ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 På tide med noen nye bilder..? Tatt med iPhone etter en meget velykket fullshine hos Follo´s beste! Bilhospitalet imponerer igjen Burde såklart hatt med speilrefleks og funnet et mer spennede location, men likevel... StigJ, Andy520iA og R Andersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Meget pen denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Meget kledelig med den M Performance leppa! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Digg F31, og kjekt med vinterfelger som ikke alle andre har tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Ser at eg skal ha leppe på min også... Eg kjem til å lakkere den siden min er svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå