wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Som flere har fått med seg så har jeg fått meg E39 528ia 1998mod... Ganske billig... Noe småplukk på den men alt i alt, ett meget godt kjøp! VIN *********BR45564 Type code DD61 Type 528I (EUR) E series E39 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M52 Displacement 2.80 Power 142 Drive HECK Transmission AUT Colour ARKTISSILBER METALLIC (309) Upholstery STANDARDLEDER/GRAU (N6TT) Prod.date 1998-04-21 S235A Towing hitch, detachable S299A BMW LA wheels with mixed tires S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S428A Warning triangle and first aid kit S438A Fine wood trim S441A Smoker package S464A Ski bag S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S666A Radio BMW Business CD RDS S704A M Sports suspension Code Description (interface) Description (EPC) S710A M sports steering wheel, multifunction S842A Cold-climate version S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S888A On-board vehicle literature Danish S896A Daytime driving light switch S925A Transport protection package S260A Side airbag for driver/passenger S411A Window lifts,electric,front/rear S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer Code Description (interface) Description (EPC) S540A Cruise control Helt kurant utstyrt... M ratt og m-understell! Fulgte med to felgsett med sommerhjul også... 18toms med dårlige dekk 17 toms med gode dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Kan vel mildt sakt kalle det et kupp! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ja... gratulerer med "ny" BMW Wicky. Dette er utvilsomt mye bil for pengene såfremt det ikke dukker opp et alvorlig problem. 10000 ekstra kroner på nye deler samt litt verkstedarbeide og du har en fin-fin bruksbil i et par år. Jeg forstår imidlertid ikke helt hvordan en E39 sedan kan bli en mer praktisk familiebil enn en Mercedes-Benz S320 eller en Volvo S80, men det er ikke min sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 gratulerer da, jeg skal komme og stjele rattet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 gratulerer da, jeg skal komme og stjele rattet ditt! Du får bytte sjuern din i denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Flott bil du har fått deg Litt misunnelig på utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Ja... gratulerer med "ny" BMW Wicky. Dette er utvilsomt mye bil for pengene såfremt det ikke dukker opp et alvorlig problem. 10000 ekstra kroner på nye deler samt litt verkstedarbeide og du har en fin-fin bruksbil i et par år. Jeg forstår imidlertid ikke helt hvordan en E39 sedan kan bli en mer praktisk familiebil enn en Mercedes-Benz S320 eller en Volvo S80, men det er ikke min sak... Njeeh..blir ikke 10k i deler engang...tror det blir max 5k på alt av deler etc for å få den tip topp eu ok... Men..denne skal nok ikke brukes som en praktisk familiebil...Til det har jeg fremdeles planer om å kjøpe meg en stv.. Både s-klassen og volvoen skal selges så denne blir nok mer lekebil for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Flott bil du har fått deg Litt misunnelig på utstyret Men nå har jo du m-sport så er vel "likt" sånn sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Kan vel mildt sakt kalle det et kupp! Gratulerer Er vel mer enn 10k bare i deler og felger om jeg selger ting separat så ja..er nok ett kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Flott bil du har fått deg Litt misunnelig på utstyret Men nå har jo du m-sport så er vel "likt" sånn sett? Tja jo Har fremdels lyst på cruisecontroll og varmeseter Bare skrik ut om du vil ha billige M5 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Har jo M5 look felger (tviler på at de er originale)... Men skal slenge på vinterdekk på dem iløpet av uken iguess... Og ja...cruise og varmeseter er digg..nesten søvndyssende på langturer Nei, komme meg på biltema etterhvert...kjøpe no lyspærer og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer med ny bil. Maken til bilen min når det gjelder utsende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer med "ny" bil Denne så jo utrolig hel og pen ut, for å være en e39. Noen planer videre med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Stilig at du har kommet deg over på riktig serie Wicky! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 gratulerer da, jeg skal komme og stjele rattet ditt! Du får bytte sjuern din i denna hadde det vært diesel så kunne vi nok snakka mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå