wicky124 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Nope...høyreregel i kryss... audien kjørte jo litt mer enn volvoen så... Men over til femmern... Hvordan justerer jeg tomgangen på den? Synes den er for lav...står på millimeter over 500 omdreininger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Byr 11k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Er ingen e30 så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Kommer aldri over at du fikk den perlen der til 10k Vurdert nye skilt og cleane skiltrammer? Digger det rattet der, gleder meg til jeg får montert mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 12 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=39652071 Tror nok han forlanger litt mer enn 12k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 tok seriøst 15 sek fra jeg la ut annonsen til en ringte og sa han skulle ha bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 tok seriøst 15 sek fra jeg la ut annonsen til en ringte og sa han skulle ha bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hvorfor selger du den alt, synes du sa du skulle ha den som kosebil.. Ville vel heller solgt Volvoen eller S klasse droget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 volvoen er på verksted..usikker skjebne... s-klassen blir overtatt av lillebroren min...femmern selges da jeg kan tjene noen kroner på den..som alltid er greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hva jobber du med Wicky ? det har ingenting med tråden og gjøre, men jeg bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Slike usakligheter vil jeg ha meg frabedt i denne tråden. Dette s...dkgsnfg nasdfg... haha jeg kjeder meg på jobb Jobber som kjøreleder/sjåføransvarlig med kundeansvar hos ett budbilselskap i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 tok seriøst 15 sek fra jeg la ut annonsen til en ringte og sa han skulle ha bilen... det er da du veit at du ikke har satt høy nok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg tror du kunne fått 60 for den. Minst. 528i M-sport med sportsseter er en svært fin bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå