Gå til innhold

Wicky124 sin E39 M528iA... Low budget..

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe blir bare mer og mer overrasket over bilen...

Ser kanskje ut til at vi bruker no kroner på denne..er no riper i bakre hjulbue og litt bobler under lykta...fikse det, samt no flekker i fanger foran så re bilen egentlig ganske "strøken"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var tråden også ja ;) er litt småmisunnerlig på deg selv, for du gjorde litt av et varp her! blir godt å få småtinga fikset, så har du jo god bil i mange år! (selv om du sikkert ikke klarer å beholde den så lenge :P )

Du hadde sikkert kjøpt den og slengt på touring rumpe på den...bare for å gjøre det? :P Ja blir godt å få fiksa ting og tang.. må vel kjappe meg å få bytta hjullagrene foran..de romler..plagsomt mye i høy fart... Ja det var det...hvor lenge vil wicky ha bimmer? hehe..nei har iallefall bestemt meg for å skaffe meg bmw igjen, selv om kona nekter og påstår jeg kjører mer gris med bimmer enn med andre bilmerker...

Bilen fikk kjørt seg "godt" idag.. men den gikk relativt billig... Starta opp på lillestrøm, kjørekomp på 24km (brodern hadde bilen igår og fyller sjeldent på bensin) Så stakk jeg til shell, fant ut at jeg bare hadde 140kr i veksel og kortet lå hjemme i jakka..så fylte 140kr.. Så kjørte jeg relativt aggressivt fra lillestrøm kl 0650 til økern, videre til fornebu, droppet av kona og rett tilbake til helsfyr på jobb med ankomst 0725.. Så dra fra jobb igjen 0935, hente kona på fornebu 0950, tilbake til skøyen for legetime 1000, og fra skøyen tilbake til lillestrøm... Alt dette på 140kr...I like 8)

Og ca like mye i bompenger :P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig bra dette wicky!

Godt du er fornøyd med kjøpet, kostet meg noen kroner og bli kvitt den fortest mulig, men det gjør da ingenting når begge parter er fornøyd :D

7 timer fra jeg la den ut til den var borte, kan da ikke be om mye mer enn det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er slike felger verdt da? Er 5 stk (ett reservehjul også )

Hvis de er 8" foran og 9" bak er de fort verdt over 50% av det du betalte for hele bilen, hehe..

Grattis med bilen da! Som alle andre sier så ser det jo ut som et veldig godt kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er 8" foran og 9" bak er de fort verdt over 50% av det du betalte for hele bilen, hehe..

Grattis med bilen da! Som alle andre sier så ser det jo ut som et veldig godt kjøp!

Står jo forskjellig hjulstørrelse i utstyrslista på første side så det er godt mulig...men man vet aldri før man går ned i boden og sjekker :P

Men ja..takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig bra dette wicky!

Godt du er fornøyd med kjøpet, kostet meg noen kroner og bli kvitt den fortest mulig, men det gjør da ingenting når begge parter er fornøyd :D

7 timer fra jeg la den ut til den var borte, kan da ikke be om mye mer enn det? =)

Godt begge er fornøyde :P Du var vel "kvitt" den etter 20min..tok bare litt tid å bli ferdig på jobb og skru no hyller for kona og støvsuge hjemme og komme meg ned til arendal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x25itouring, en kamerat og medlem her hadde denne for ca ett år siden... kjøpte den den rett etter 20000kr servicen, mener å huske at han ga 55000 for den da... og den var vel gått rett over 200 000 km om jeg ikke husker helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp...8 foran og 9 bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig å melde at de felgene har verdt 15løk, men om du er keen på å kvitte deg med felgene for en seriøs og riktig pris så send en pm a Wicky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...