Ryeng1 Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 mmmmm<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Hvilke angeleyes og tåkelys kjører du med? hvor fikk du tak i disse? Kan nevne det igjen jeg vettu.. 12W LED AE pærer og 8.000k Xenonkit m/canbus i grøftelysa. Tar inn slikt selv, men fåes også kjøpt hos bl.a Ekstralys.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Og vips, så var det vintern igjen.... -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Utrolig fet bil dette. Var kult å se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Du skal æ være æli med dæ, så e detta den finaste bmwn æ har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 må få stille et spørsmål til eksperten hvordan holder man ved like nye biler? hvordan polering bruker du? Er vell ikke nødig med noe lakkrens på slike nye bile? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Utrolig fet bil dette. Var kult å se den live Takk for det Hyggelig å treffe på flere medlemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Du skal æ være æli med dæ, så e detta den finaste bmwn æ har sett på lenge! Nåja, det vet jeg nå ikke men.. Hyggelig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 må få stille et spørsmål til eksperten hvordan holder man ved like nye biler? hvordan polering bruker du? Er vell ikke nødig med noe lakkrens på slike nye bile? Bruker noe fra Swissvax og ellers alt fra proffserien til Meguiars. Bruker osilerende maskin, av typen Flex og Meguairs sin. Men har hatt mye problemer med Meg sine maskiner det siste året (byttet 3 stk på garanti) så kommer til å gå over på kun Flex snart. Denne bilen hadde bare rullet 62" km når jeg hentet den, så bilen var ikke så jøtt ille i lakken. Var en del swirls etter at tidligere eier hadde brukt roterende maskin uten hell.. Så var mer av det enn riper etc, men noe korrigering ble det jo. Tenkte jeg skulle gå over en runde til nå før sesongen setter inn, men vet ikke om det er noe vits siden bilen skal folieres iløpet av noen mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Nydelig bil litt for mye sort i front egentlig, men på hengende håret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Nydelig bil litt for mye sort i front egentlig, men på hengende håret Kun midlertidig fram til folien er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Når henter du sommerhjul og M5 skjermene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Når henter du sommerhjul og M5 skjermene..? Har alt kommet? Mener du sa jeg fikk mld når alt var på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Når henter du sommerhjul og M5 skjermene..? Har alt kommet? Mener du sa jeg fikk mld når alt var på plass? Alt er på plass. Kom i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Når henter du sommerhjul og M5 skjermene..? Har alt kommet? Mener du sa jeg fikk mld når alt var på plass? Alt er på plass. Kom i forrige uke. Smooth! Tror det blir litt mye med det og 2 årsavgifter denne mnd så henter delene i April Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå