Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter å lurer på om jeg skulle investert i justerbare tårnlagre (Camber justering) men har aldri prøvd dette selv. Noen som har erfaringer med dette? Trenger sårt litt mer negativ camber om jeg skal beholde de sommerhjula som står på bilen nå. Bilen er ikke kjørbar med denne camberen og den høyden jeg må kjøre med for ikke å subbe er heelt uaktuell å bruke. Så hvis noen har gode/dårlige erfaringer med dette samt hvor det lønner seg å kjøpe slike, så kom gjerne med en kommentar her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt det selv, men tror det gjør susen for din del! ;)

Får GS Performance sine til en grei pris så får vel bestille meg slike. Cambern MÅ justeres betraktelig med 10" foran om jeg skal få kjørt nogenlunde lavt nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til studs og lug nuts? :):) Noen bilder av hvordan dette kommer til å se ut ?

Jeg får settet mitt neste uke, så kommer bilder av mine da iallefall :) Men er flere her inne som det ligger ute bilder av (bl.a. Frode D sin E91).

Studs finner du her:

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#9,tilbehor_spacere

Lug nuts i diverse farge og størrelser:

http://www.ebay.com/sch/m.html?_odkw=&i ... &_from=R40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg venter på lakkering av M5 framskjermene mine så lurte jeg på å prøvemontere de (så jeg får kjørt bilen litt) med å stickerbombe skjermene inntil de blir lakkert.

Så er det noen som har eller vet om noen som har liggende stickerbomb ark i stor størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...