Tzunami Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Hva med en spoilerlip med tilsvarende stickerbomb for å komplettere rumpa? så det ikke bare blir "et lite hjørne" av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 <-- Hater Personlig syns jeg bilen gikk fra clean og nydelig, til støgg med det sticker greiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 <-- HaterPersonlig syns jeg bilen gikk fra clean og nydelig, til støgg med det sticker greiene.. Alle kan ikke like det samme.. Syns baken var litt for kjedelig i forhold til resten av bilen, så ble en liten oppfriskning der. Er ikke værre enn å rive det av igjen om jeg vil ha tilbake orginal looken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Hva med en spoilerlip med tilsvarende stickerbomb for å komplettere rumpa?så det ikke bare blir "et lite hjørne" av bilen Ser tegninga, får se hva som skjer framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tror det hadde vært finere med nakne sider og fangere, som originalt, men med stickerbombet tak i stedet. Er ikke sikkert det funker, men bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 <-- HaterPersonlig syns jeg bilen gikk fra clean og nydelig, til støgg med det sticker greiene.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Helt enige med haug og mossige. Har følt med hele tråden her å sett du har gjort så mye bra men så kom dette uff . Føler det ødelegger bilen helt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Jeg må nok føye meg med de fire siste. Der gikk bilen fra å være hot til å bli not. Dette er en ny og dyr bil, ikke et vrak til noen tusenlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Dette ble virkelig ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Neineinei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Det der må du fjerne, bilen din var jo helt perfekt både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Hehe.. Må si dere BMW eiere er no sære folk! GUD å kjedelig det er om alle kjører samme stilen (dvs M-pakke, senk og felger). Jeg er av den typen som liker å teste litt forskjellig, og liker å skille meg ut.. Bilen er for kjedelig bak i mine øyne i forhold til fronten og siden. Derav velger jeg å prøve ut stickerbomb på diffuseren inntil jeg får foliert bilen og funnet ut hva jeg gjør med eksosen bak etc. Har mer sansen for stickerbombs på litt eldre biler/billigere biler, men forandring fryder! Artig å prøve noe nytt (syntes jeg). Men, alle er forskjellig så forventer ikke at alle liker det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Må være lov å prøve noe annet Er jo bare folie. Ikke verdens permanente undergang. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Du kunne jo hatt den lista på bagasjelokket? Syns den gjør mye med bakparten. Men det er kanskje ikke nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Kjøp en rull med folie, kommer på rundt 5t. Men da har du til en og en halv bil. Men hvorfor lakket du skjermene viss du skal foliere. Jeg fikk beskjed om at man bør vente vertfal 2 måneder etter lakering med folie, ellers er d stor sansynlighet for at man river av lakken når du tar avigjen folien. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå