Gå til innhold

Min 2013 M550d xDrive ankommet.. sniktitt før levering

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt rå bil! :applause:

Ikke for å kritisere, men jeg ville heller levert bilen i fra meg til noen på http://www.dcn.no og fått polert den samt lagt på en voks som er bilen verdig. Garantert mye bedre resultat enn ditec og det er helt sikkert billigere å levere bilen til en detailer entusiast en gang i året, enn det ditec behandlingene koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kritisere, men jeg ville heller levert bilen i fra meg til noen på http://www.dcn.no og fått polert den samt lagt på en voks som er bilen verdig. Garantert mye bedre resultat enn ditec og det er helt sikkert billigere å levere bilen til en detailer entusiast en gang i året, enn det ditec behandlingene koster.

Er nok litt enig der, gjør dette selv! Har en kompis som driver med detaling som tar bilen skikkelig en gang i året, og da står han gjerne en hel langhelg med bilen. Føler selv det på sikt er greiere en Ditec men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt enig der, gjør dette selv! Har en kompis som driver med detaling som tar bilen skikkelig en gang i året, og da står han gjerne en hel langhelg med bilen. Føler selv det på sikt er greiere en Ditec men :)

Det kan godt hende det hadde blitt en finere finish. Men eg har helst i tankene å beskytte

mot steinsprut og en mer velikeholds fri bil. Mye forskjellig innen bilpleie verden. Noen liker det

og noen liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende det hadde blitt en finere finish. Men eg har helst i tankene å beskytte

mot steinsprut og en mer velikeholds fri bil. Mye forskjellig innen bilpleie verden. Noen liker det

og noen liker det.

Mye forskjellig, ja, men det er relativt bred enighet blant de profesjonelle aktørene om at Ditec grenser mot lureri.

Gratulerer forøvrig med en herlig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og noen liker det.

Det er helt sant, jeg på min side er veldig opptatt av finish og er veldig glad i vaske bil. Da koser jeg meg :wink:

Godt man er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å poste noen bilder når eg har hentet den. Få noe litt bedre en mobilkamera. Det blir med vinter felgene. Men eit sett 21" MORR VS 8,2 felger "one of a kind" kommer på, så snart vinteren er over.

Like disse bare hakket større :headbang:

Grattis med råflott F10. :)

Så bestillingen av 21" VS8.2 er i boks?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å poste noen bilder når eg har hentet den. Få noe litt bedre en mobilkamera. Det blir med vinter felgene. Men eit sett 21" MORR VS 8,2 felger "one of a kind" kommer på, så snart vinteren er over.

Like disse bare hakket større :headbang:

Grattis med råflott F10. :)

Så bestillingen av 21" VS8.2 er i boks?!

Dei settes i produksjon ja. Gleder meg til dei komme. Men det blir ikkje noe senking.

Sio dinna bilen skal brukes opp til hytta. Burde jo bestilt X5 el.l men like meg best nermere bakken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...