Gå til innhold

Min 2013 M550d xDrive ankommet.. sniktitt før levering

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er min nye BMW M550d xDrive.

Den står hos BMW`s bilpleie og får Ditec før levering :bounce:

[ Bilde ]

Tøffest i gata :applause:

Hehe!

Skal få introduksjon av bilen i måro. Karen fra BMW e litt av ein bilfreak sjøl, og sa det gikk

minst 1,5 timer på å vise å lære meg alle detaljene og finessene. Lure på om eg skal ha GoProen med å filme alt han vise.. E jo mye greier..

Ta med meg eit kamera å knipsa noen bilder jaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgromt! Kommer til å følge med og gape mye foran dataskjermen på denne. Må jo bare smile når man ser noe slik og selv har jobbet som bilklargjører for BMW, så jeg vet stort sett hvordan enkelte har det når det er igjen noen timer til levering av bilen.. Og dette må vel være det grommeste som finnes idag, på delt 1. plass med M5. Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå smakte det vel ikke med offshore jobbing:-) med den bilen hjemme i vente :-P ta masse bilder når du kommer hjem igjen da :-) gjerne mer av dashen å ALT:-)

Gratulerer med råflott bil:-)

Takker.

Stemme det passa dårligt med arbeid nå :-)

Men dei som vente på noe godt vente ikkje forgjeves seie dei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgromt! Kommer til å følge med og gape mye foran dataskjermen på denne. Må jo bare smile når man ser noe slik og selv har jobbet som bilklargjører for BMW, så jeg vet stort sett hvordan enkelte har det når det er igjen noen timer til levering av bilen.. Og dette må vel være det grommeste som finnes idag, på delt 1. plass med M5. Gratulerer så mye!

Takker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...