Robin L Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 har du progresiv bensinregulator eller? kan det være lmm som kødder og lager kutt? ser du har forlenget denne, er koblingene 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Har ikke noe bensintrykksregulator utenom det orginale... Skal prøve med en annen LMM i morgen koblingene skal også loddes, men abiko hylser holder egentlig i massevis.. Kan det brukes som permanent løsning på 230v så kan det også brukes til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 abiko, spørs hvilken størrelse du har brukt da. vetk ikke tverrsnittet på ledningsnettet men tipper 0,5 eller noe slikt ? sitter dårlig med 1,5 da i tilfelle. ha på niter isåfall : ) kan være at du skulle hatt en progressiv regulator. denne gir trykk over trykket i innsuget ved pådrag. så kan gå litt magert på høyt turtall. den vil vell kutte om den ikke får nok fuel. men er sikkert noen her innpå som kan mye mer om dette enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Rød er 0,75-1,5 da.. om ikke 0,75 så kanskje ned i 0,5 de ledningene her ja, men henger godt og god forbindelse.. niter hører da ikke hjemme i kabelsko/skjøtehylser men ja,, de skal loddes! Skal gå fint uten progressiv regulator.. gikk jo fint i begynnelsen,, om den ikke får nokk vil den fjuske og gå magert... Min kutter totalt inntil turtallet detter litt.. stopper brått å dra Men takk for tips likevel! Alle idder blir satt pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 har snakket litt rundt i dag og kommet fram til at det kan være pluggene,,, kjører nå med slike platinum plugger med 4 elektroder, og de er visst ikke ideell til overlading pga for stort gnistgap,,, gnisten blir "blåst vekk" så skal prøve BCPR7ES plugger og se om det hjelper byttet forresten bensinfilter og bremseklosser bak også belegget på ene klossen hadde løsnet og falt av,, stål mot står er ikke fin lyd!!! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Til dere som følger med så går den fint igjen nå fant ut at plugger med 4 elektroder ikke funker med overlading,, blir for stort gnistgap, så gnisten "blåses ut"... byttet til NGK BCPR7ES og gappet de til 0,5mm og nå er vi oppe og går igjen! kjørte i hele går kveld med den og den går som en klokke,,, kommer oppdatering etter tur på benking i uken 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Det er deilig når man finner at det er slike bagateller på en måte som ødelegger morroa, enkel fix er helt okå Gleder meg på resultater å film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Til dere som følger med så går den fint igjen nå fant ut at plugger med 4 elektroder ikke funker med overlading,, blir for stort gnistgap, så gnisten "blåses ut"... byttet til NGK BCPR7ES og gappet de til 0,5mm og nå er vi oppe og går igjen! kjørte i hele går kveld med den og den går som en klokke,,, kommer oppdatering etter tur på benking i uken goodt det bare var bagateller da. mulig og få komme når du skal i benken? Remy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 ja det var godt! gir deg en lyd jeg når jeg skal opp der,, blir sikkert i morgen,, skal snakke me han i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Da har bilen vert i benken igjen og har var det en del forbedringspotensiale på chippen,, den drukner i bensin et godt stykke på registeret har sendt alle papirer til fekzen og venter på svar og etterjustert chip,, så blir det ny runde i benken etter det Makset på 0,61bar vet 7000rpm,, resultatene kommer nok et stykke opp når den får litt magrere blanding,,, Kurvene sier mer enn 10000 ord, så bare å se på og analysere! ;D Kristiansan'årn og ///MPower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Kommer seg nå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 abiko, spørs hvilken størrelse du har brukt da. vetk ikke tverrsnittet på ledningsnettet men tipper 0,5 eller noe slikt ? sitter dårlig med 1,5 da i tilfelle. ha på niter isåfall : ) kan være at du skulle hatt en progressiv regulator. denne gir trykk over trykket i innsuget ved pådrag. så kan gå litt magert på høyt turtall. den vil vell kutte om den ikke får nok fuel. men er sikkert noen her innpå som kan mye mer om dette enn meg etter å ha fått papirene har jeg tenkt litt på det du sa,,, den regulatoren som står orginat er jo vakumstyrt,,, når jeg overlader får jo den trykk, og ikke vakum,, og da vil vel den kødde seg? hva BTR er vanlig å bruke som erstatning for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Tror det kommer bli bra bara du har en vettig regulator eftersom den du hade gav 4 bar redan på tomgång. Nått måste ha vart galt med den Blir intressant att se vilka värden du får nu med nya regulatorn. Så kanske vi behöver finjustera en aning också. Allt blir mycket lättare med bredbandslambda sen också då man kan justera in lagom bränsletryck med hjälp av värdena. På 0,61 bar bör du landa närmare 300 hk. Mvh//A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 ja er veldig spent! 300hk på hjul tviler jeg på da,, men går godt har kjøpt GS Performance BTR, Procomp Bredbåndslambda med digital måler som monteres i helgen.... ny olje og filter også, ettersom den gamle lukter bensin Kommer seg sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 etter å ha fått papirene har jeg tenkt litt på det du sa,,, den regulatoren som står orginat er jo vakumstyrt,,, når jeg overlader får jo den trykk, og ikke vakum,, og da vil vel den kødde seg? hva BTR er vanlig å bruke som erstatning for den da? vet bare at det bør være en progresiv som øker i takt med ladetrykket. er sikkert maaange modeller og velge i. hva med en justerbar? enkleste er kanskje og ringe ess, eller høre med han som lagde chippen : ) du har vell ikke så langt unna 300hk på motor nå heller. regner med at det er godt skyv ja : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå