Eklund Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Er fifth gear 15 01. Kanskje ikke verdens beste håndvask. Hadde vært enda verre hvis jeremy clarcson i top gear prøvde seg. Eller som barna til en kompis som lekte at de vasket bilen. De vasket den, men brukte grus. Av granitt.
osingen Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Du kan få til ganske skånsom vask med basic utstyr, mye av det bruker jo man mange ganger, så prisen blir ikke så avskrekkende. Jeg kommer ikke til å sende en bil gjennom en vaskemaskin men det får være opp til en og en hver.
Haukefer Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Hvorfor i allverden lager di vaskeautomater vist de ødelegger lakken? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Odd-M Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Og folk bruker dem fordi de ikke gidder å vaske bilen skikkelig
Kny Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Latskapen lenge leve Grøsser like mye inni meg når jeg står på selvvasken og ser folk gå over hele bilen med "foambørsten"...
Odd-M Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Synes det er verre med de som tar den skitne vindussleiken og gnukker over hele bilen for å få gratis vask
Eklund Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 hehe. ja det er mye rart. kunne godt betalt for en god håndvask, men etter å ha sett den testen ble jeg skeptisk. Noen som vet noen som er flinke i oslo? Har ellers begynt å spyle vekk salt hver gang det er møkkete vær på en esso i nærheten. Det er mest for å forhindre rust jeg vasker bilen, men den er jo veldig pen også, lemansblå e93 med mpakke. Nå burde vell voksinga beskytte lakken en stund. Det er heller ikke noe jeg gjør selv. Den begynner jo å bli noen år og vurderer også tectyl eller lignende antirust. De skal ruste veldig lite, har enda ikke sett en e6* eller e9* som ruster. Er det ellers flere som har god erfaring med den børsteløse på uno x ellef vet om flinke håndvaskere?
Krika Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 hehe. ja det er mye rart.Er det ellers flere som har god erfaring med den børsteløse på uno x ellef vet om flinke håndvaskere? Jeg bruker bare selvvasken på UnoX på oppsal selv, men ser alltid folk som bruker maskinvasken og de kommer ut med rene og pene biler. Så vidt jeg ser da, pleier å være mørkt. Men noe verre en en maskinvask med børster kan den ikke være, med tanke på riper og slikt.
Naitsirk Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 vasker bilen min ALDRI i maskinvask, enkelt å greit. vw passat stv 2012
Eklund Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Prøvde uno x på oppsal i sted. Ingen børster. Ble ren lengst ned. Kan ikke skjønne at denne skulle slite lakken, og om vintern er det viktig å vaske ofte nok for å få vekk salten. Takk for forslag alle sammen!
Random Hero Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Synes det er verre med de som tar den skitne vindussleiken og gnukker over hele bilen for å få gratis vask Og ofte noen av den eldre befolkningen som står å tørker bilen etter vask med tørkepapir som henger ved bensin pumpa for det er gratis
FredrikE24 Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Den børsteløse på Oppsal er fin den! Kun såpevann og høytrykk som treffer lakken, bilen blir rein og fin også! Gode erfaringer, brukt den ofte på mercedesen da jeg ikke gidder å vaske den for hånd(jeg driter også i riper og bulker, bruksbil med rust både her og der). På BMWn er det håndvask som gjelder(fordi jeg gidder å vaske den for hånd), men jeg er ikke av typen som tar helt av.. Svart industribøtte og god bilshampoo med en fin vaskehandske fra feks. Meguiars så får man en ren og fin bil. Skyld handsken ofte og ta nedre delen av bilen tilslutt så går det veldig bra
S. Gunstad Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 For å tjene penger. Liker kildebruken til adressa I denne saken: http://www.adressa.no/forbruker/bil/article6992633.ece Spør du en person som lever av å selge bilvask om man bør vaske bilen er vel svaret selvsagt ...
ChristerM Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Hvorfor i allverden lager di vaskeautomater vist de ødelegger lakken? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvorfor i all verden ble Mc'donalds startet? For å tjene penger! Hva gjør det? Det ødelegger kroppen! (selvom det er forbanna godt dagen derpå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå