Gå til innhold

Idiotkjøring med M5, youtube film

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RIP Giorgi :/

Mannen fortjener ikke å bli hedret som en helt, så ikke skriv sånt.

Han hadde null respekt for fotgjengere og myke trafikanter, så han fortjener heller ikke respekt. Mannen hadde et dødsønske, og han fikk det oppfylt. Like greit.

Jeg kan hedre hvem jeg vil og du kan ikke fortelle meg hvem som fortjener respekt eller ikke. Respekt er subjektivt og alle har forskjellige meninger om hvem som fortjener det.

Dessuten var det ikke han som kjørte i krasjet,

Syns det er kvalmende hvor likegyldig et menneskeliv er for deg.

Han satt på. Og var med på det like mye som fører av bilen.

Jeg syns det er mer kvalmende hvor likegyldige de synes livet til alle de som de kjører i Nærheten av er.

De kan ha så mye kontroll på bilen som de bare vil. Men de har ikke kontroll på noen av de rundt seg. Og man vet aldrig hva andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIP Giorgi :/

Hvor dum er du egentlig #-o Denne mannen fortjener ikke å bli hedret ett sekund, han hadde null respekt for andre trafikanter, mange fremtidige menneskeliv kan være spart nå som denne brødskallen er borte for godt :evil:

Bilen er det synd med imidlertid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøkk i huet de kara som kjører.. River jo i kjeppen som en dama som ikke har fått seg noe på 5 år og kjører så folk må hoppe ut av veien. Var kanskje like greit den bilen kom seg i treet slepper andre og bli skada av totalt idiot kjøring...

Er forresten repost på denne filmen, ligger en tråd til på denne filmen mener jeg og si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere som syns det er bra fyren er død syns det skal være dødstraff for svinkjøring? støtter ikke fyrens kjøri g. men syns kansje dere dømme litt hart nå.....:-)

Svinkjøring er en ting, det han drev med var mange, mange nivåer over. Han utsatte andre for det som skjedde med ham uttalige ganger, så noe sympanti får han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo noe med dette å sette andres liv på spill for selv å ha det artig og oppnå status, ser jo hvordan han kjørte inne i sentrum og folk kasta seg nærmest ut av veien. Imens satt de inni bilen og flirte #-o Sneia andre bilister og trafikkanter på værs mulig måte, at dette ikke har skjedd før er bare enorm griseflaks i tillegg til at fyren var jævlig god til å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bedrev underholdning for menneskeheten, akkurat som Se og Hør. Begge har forkastelige moralske kompass, men de selger som F. Han rakk å fylle lommene og bli kjent før han betalte den ultimate pris.

Ironisk at han døde av andre personers villmannskjøring... What goes around comes around.. :/

Galninger selger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...