Lars89 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jepp. De har gjort det utrolig greit på E92 kontra e46/e39 Kan se det i tråden til Morgan viewtopic.php?f=11&t=159465&hilit=morgan+e92&start=90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Er ikke fryktelig mye. Men det tar jo tid da. Ja den ser jeg. Finnes vel kanskje en DIY tråd om det noen steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Herlig at de endelig har forstått det! Da skal jeg bestille den slik at jeg får på m3 eksos. Mangler bare m3 bakfanger som passer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Ja det finnes DIY tråder på dette. Men du bør ha grunnleggende forståelse for elektro og koding, samt pc og software for å gjøre dette. Det KAN være at Strandveien eller noen andre bmw forhandler der oppe vil ta kodingen og slikt for deg. Men forvent en saftig regning. Jeg skal se etter diffuser og slikt til deg nå- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 hmm, får vel undersøke det litt nærmere. Fant du noen diffuser? _ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Har sendt deg pm. Vil du jeg skal sjekke opp kobling av M3 interiøret for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 kan godt gjøre det om det ikke er mye arbeid:-) takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Har sjekket ut nå, og det er helt som jeg sa. Nye ledninger til KBUS , samt iBUS for justering av sete. Litt strøm omlegging også ere tut og kjør med koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Hørtes jo ikke ille ut! Fins det kjøpere på alcantara interiør da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Lenge siden sist nå.. Har en liten Update så det er vel på sin plass og dele den med de som gidder og lese denne kjipe tråden:)) Fikk røde angel eyes i posten i går. Måtte bare teste! Synes det ble fett, hvertfall mtp på mine planer videre! Kommer med kveldsbilde også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Vanskelig å se på bilder, men jeg tipper det ser GROMT ut i real life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Det ble sykt mye bedre i mørket hvertfall! Fikk sinnsykt mye negative komentarer på facebook når jeg la ut bilde men.. Hva synes BMW folket? Tar jeg helt feil her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 .. men røde lys foran...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Det er kun angel eyes ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Likte det ikke. Er vel stor sjanse for at du blir stoppet i kontroll også med knallrøde lys foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå