Gå til innhold

#Min E92 Alpinhvit *Til Salgs 265 000!!*

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med at snuten ikke liker det særlig godt, men det begrenser seg bra når jeg kjører med nærlys i tillegg. Kjørte 5mil i går med kun angel eyes, fikk en del blikk så det er ikke tvil om at folk legger merke til dem. Har bestilt meg vanlig cree led 20w led pærer to ganger nå.. Får ikke noe i posten.. Plagsomt at tolla skal ta de hver gang?! Noen som har handla AE på ebay som kommer frem?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at snuten ikke liker det særlig godt, men det begrenser seg bra når jeg kjører med nærlys i tillegg. Kjørte 5mil i går med kun angel eyes, fikk en del blikk så det er ikke tvil om at folk legger merke til dem. Har bestilt meg vanlig cree led 20w led pærer to ganger nå.. Får ikke noe i posten.. Plagsomt at tolla skal ta de hver gang?! Noen som har handla AE på ebay som kommer frem?:)

Handla endel pærer på ebay. Handla 20w cree led i januar. kommer bestandig. kan jo gå ei godt stund selvfølgelig, men det kommer. Nydelig bil forresten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg fått et sett med advanti felger i 20", måtte nesten prøve de på i dag.

Desverre så har jeg ikke fått falken dekkene men de kommer på mandag.

Ble egentlig fornøyd med hvordan det ser ut som det blir:-)

w7oh8hjjzv7fgfkg8wbf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper det! Den må senkes, fryktelig sånn som det er nå.

Forresten så er det ikke disse felgene jeg bestilte, var min far som plutselig kom med disse fra dekkfirmaet han jobber iog mente det ble tøft, vil si han hadde rett!

Men Mats, hvordan er det egentlig med 20"? Tror du det er stor forskjell fra 19"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...