in2you Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hehe det var jo dritkult da!! Men ja, risikerer vel å bli stoppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Regner med at snuten ikke liker det særlig godt, men det begrenser seg bra når jeg kjører med nærlys i tillegg. Kjørte 5mil i går med kun angel eyes, fikk en del blikk så det er ikke tvil om at folk legger merke til dem. Har bestilt meg vanlig cree led 20w led pærer to ganger nå.. Får ikke noe i posten.. Plagsomt at tolla skal ta de hver gang?! Noen som har handla AE på ebay som kommer frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Snakk om og ødelegge en så fin bil med RØDE lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Det der så billig og harry ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Heiheihei, jeg har bare testet lysene, de er av nå. Skal ikke på igjen heller:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Hehe. Det var godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Ja:-) håper på og få satt på skikkelige AE snart.. Har også en liten greie på gang men jeg får vente litt med og dele det med dere:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Regner med at snuten ikke liker det særlig godt, men det begrenser seg bra når jeg kjører med nærlys i tillegg. Kjørte 5mil i går med kun angel eyes, fikk en del blikk så det er ikke tvil om at folk legger merke til dem. Har bestilt meg vanlig cree led 20w led pærer to ganger nå.. Får ikke noe i posten.. Plagsomt at tolla skal ta de hver gang?! Noen som har handla AE på ebay som kommer frem? Handla endel pærer på ebay. Handla 20w cree led i januar. kommer bestandig. kan jo gå ei godt stund selvfølgelig, men det kommer. Nydelig bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 vet du hvem du handla av? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Da har jeg fått et sett med advanti felger i 20", måtte nesten prøve de på i dag. Desverre så har jeg ikke fått falken dekkene men de kommer på mandag. Ble egentlig fornøyd med hvordan det ser ut som det blir:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Dette kan jo faktisk bli bra må ha senk også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Ja jeg håper det! Den må senkes, fryktelig sånn som det er nå. Forresten så er det ikke disse felgene jeg bestilte, var min far som plutselig kom med disse fra dekkfirmaet han jobber iog mente det ble tøft, vil si han hadde rett! Men Mats, hvordan er det egentlig med 20"? Tror du det er stor forskjell fra 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Vet ikke helt. Men men vel ikke så veldig forskjell. Meeen det kommer jo Ann på utførelsen. Kantfelger som regel mindre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Felga så ut til å passe meget bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Disse så bra ut! Er de bronsefarget? Hvor brede ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå