Gå til innhold

#Min E92 Alpinhvit *Til Salgs 265 000!!*

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener kantfelg og 20" er et must. Er så store hjulbuer på e92. Viss du har bilen veldig lav ser det helt rart ut fra siden. Her er et bilde av bror til Thomas med den røde e91.

Har ikke så gode bilder. Men her er 9x20 forran og 10,5x20 bak.

e01h6wuxb2oo7y65c6do.jpg

o2gvl6zanrz8fz9zdfiy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vell igrunn enda mer plass i hjulbuene på e90/e91 enn e92 har jeg blitt fortalt av et par. mulig dette er bredde det går på, vet ikke :P

hadde iaf ikke gått får 20" på min, utrolig fornøyd med 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv de ble veldig tøffe Lars, du får se den en gang:-)

Penguin: de er 8,5 og 10. Kommer falken dekk på mandag, 285 bak.

Den e92'n va veldig fin! Men jeg skal ikke ha kantfelger, det er utrolig fint men ikke noe jeg har tenkt på å ha på min.

Det blir disse felgene i første omgang, mulig det blir for stort med 20" men jeg får prøve det.

Var egentlig 11x19 cv3 eller VERTINI zonda 19x11 jeg skulle ha men de kommer så forferdelig

Sent på våren/sommeren..

Felgene er forresten mørk matt grå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da skjer det endelig ting her, fått satt på nye sommersko som nevnt tidligere, så har jeg fått supersport BE senkesettet som vil bli montert iløpet av de først kommende dagene.

Har også begitt med ut på foliering av listverk, noe jeg blir fornøyd med.

ndrhhaj1q16lvgai2krx.jpg

xo6q8phbfnq480hhuq2i.jpg

slik bilen er i dag uten senk. Tenkte og legge film på fram rutene og frontlyktene.

Så står eksosen for tur til slutt. Noe mer?

d09cjf2mxjbnalix5z8p.jpg

Da er det bare og kommenetere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill deg spacere :P jeg måtte ha 8mm for å gå klar fjøra når jeg gikk lavere enn originalt.. Har et34 eller 35 foran på mine felger da :)

Men ellers tror jeg dette kan bli bøst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har det samme, må vel space da ja. Blir spacing bak også, tenkte og få felgen helt ut bak slik at den er likt med bakskjermen, men er usikker på stivheten på BE settet.. Mulig det blir og subbe selv med så mye strekk som jeg har nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei... Foliering var ikke min greie, hvertfall ikke med den folien jeg fikk tak i billig på ebay..

Får det ikke til og sitte rundt kantene..

Bilen skal inn på 80k service nå, noen som vet hva den koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i964y1by06qqz8k1mthl.jpg

Da ble det litt enklere for meg og hvile øynene på bilen! Fikk montert coilovers på fredag, endelig!! Fikk pokal på BMWCCN og GS bildeler treffet i trondheim på lørdag, Peoples Choice!

Da gjenstår toning av sideruter frem, laminX på frontlyktene, og annen eksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det walkabout!:-)

Eneste jeg ville vurdert er M3-speil! De speilene er kanskje noen av de feteste som finnes å sette på, så det ville satt prikken over i'en. Er normalt sett ikke fan av frontlepper heller, men denne passet bra :D Litt svak Lamin-X på frontlyktene også, så er black&white-temaet komplett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...