Gå til innhold

#Min E92 Alpinhvit *Til Salgs 265 000!!*

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 8mm forran og kun 3 bak foreløpig. Blir nok 20 etterhvert. Men leste ett sted at 90 er bra for 20mm spacere og 75 for 12mm.

Hvis du har lange muttere foran uten spacere blir det helt perfekt med 75mm etter min mening. Med spacere også da :P

De har bare de sorte og blanke mutterene der. Jeg kjøpte de sorte for å ha noen "bra" også :P så har jeg jo sånn lange gull muttere på nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

wææow, monterte 20mm spacere bak og må si at det gjorde susen! Felgen ligger nå omtrent kant i kant med skjermen men det subber.... Skal til Automote og få gjort noe med dette de nærmeste dagene. Noen som kan fortelle meg hvilket innpress jeg har med et40 og 20mm spacer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wææow, monterte 20mm spacere bak og må si at det gjorde susen! Felgen ligger nå omtrent kant i kant med skjermen men det subber.... Skal til Automote og få gjort noe med dette de nærmeste dagene. Noen som kan fortelle meg hvilket innpress jeg har med et40 og 20mm spacer?

Enkel matte: 40mm (innpress) + 20mm (spacer) = ET20.

Altså ET20 hvis du har 20mm spacer per hjul, ET30 hvis du har 20mm spacer per aksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...