m0lliz Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Er det jeg og synes. Vil ikke at bilen skal gli inn i mengden uten å bli lagt merke til. Men for all del, felgene var rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Trenger litt hjelp her, driver og ser litt på ebay etter Angel eyes som lyser litt skikkelig samt led i grøftlysene som lyser litt skikkelig, noen eksperter på ebay her? send gjerne link !: D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Da var bilen kommet fra strandveien auto med ny "belte sender" da den forrige ikke fungerte som den skal. Fikk med det samme beskjed om at bmw kjører aksjon på coilene på 320motoren nå så fikk ny time hvor disse blir skiftet. Siden jeg nå var så godt i gang med garanti arbeid på bilen så spurte jeg om led lysene i dørhåndtaket gikk på garantien da passasjersiden lyser dårlig så disse blir tatt i samme slengen. Må si det er veldig greit med garanti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 http://www.ekstralys.no/products/led-ti ... 909192-10w Disse virker og være bra, men en god del dyrere enn disse.. Vet ikke hvordan de lyser men.. http://www.ebay.com/itm/7000K-LED-WHITE ... f5&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg har 20w cree led på min. Det er det nærmeste man kommer LCI ringene per dags dato. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TM:GB:1123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg har 20w cree led på min. Det er det nærmeste man kommer LCI ringene per dags dato. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TM:GB:1123 Der ja, takktakk Har vel ikke tilfeldigvis bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Nei, dessverre. Men de lyser meget bra og gir ingen feilkoder. Jeg har ikke hatt dem på lenge nok til å uttale meg om kvaliteten (levetid), men de har da taklet 25 minus helt fint noen dager nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Nei, dessverre. Men de lyser meget bra og gir ingen feilkoder. Jeg har ikke hatt dem på lenge nok til å uttale meg om kvaliteten (levetid), men de har da taklet 25 minus helt fint noen dager nå... Høres meget bra ut. Får bestille de i morgen, har du byttet til led i grøftlys også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg har 20w cree led på min. Det er det nærmeste man kommer LCI ringene per dags dato. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TM:GB:1123 De der er H8-pærer og passer ikke i preface E9x, så de må du ikke bestille! Jeg har MTEC V3 angel eyes og de er så vidt jeg vet de sterkeste man får til preface E9x. LED i grøftelys har jeg kjøpt på ekstralys.no Her er mine montert, er en del skarpere enn dette i virkeligheten. Måtte stille inn kamera for å få klart lysi ringene. Har også Lamin-x tint film utenpå lyktene som også tar litt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hva snakker du om? E92 pre-lci bruker H8 Jeg har 20w cree led på min. Det er det nærmeste man kommer LCI ringene per dags dato. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TM:GB:1123 De der er H8-pærer og passer ikke i preface E9x, så de må du ikke bestille! Jeg har MTEC V3 angel eyes og de er så vidt jeg vet de sterkeste man får til preface E9x. LED i grøftelys har jeg kjøpt på ekstralys.no Her er mine montert, er en del skarpere enn dette i virkeligheten. Måtte stille inn kamera for å få klart lysi ringene. Har også Lamin-x tint film utenpå lyktene som også tar litt lys. [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hva snakker du om? E92 pre-lci bruker H8 Javell? Visste ikke at det var forskjellige pærer på E92 kontra E90/91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hva snakker du om? E92 pre-lci bruker H8 Javell? Visste ikke at det var forskjellige pærer på E92 kontra E90/91. Men nå vet du det edit: sporer av helt i tråden din her, mr. m0lliz. Beklager det. Pen bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Liker komentarer og diskusjoner, mulig jeg lærer noe også da! Hadde aldri trodd selv at det var forskjell fra e90/91 til 92 da det egentlig er samme bilen. Frode D : får jeg lovt til og spørre om hvor du har kjøpt felgene dine? Lukter litt på hvite felger men er litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Digg bil! Har såååå lyst på E92 selv også, men fortsatt litt for dyre med den motoren jeg vil ha. Du vurderer ikke 19" istedet da? Personlig synes jeg 20" er aaalt for stort på disse bilene Ikke planer om senk heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Grattis med knall tøff bil Enig med Torek, om å gå for 19" Men vær sinn smak. Pøs på med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå