m0lliz Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Tusen takk:) Torek, hvilken motor er det du skal ha da? kan hende dere har veldig rett, har alltid gått for 19" selv men det var Geir hos automote som mente 20" var mest "rett" på denne. Sett litt på nettet nå og 19" ser meget bra ut. Så om jeg får på 19" x11" så tror jeg det blir bra! Skal ha justerbart senkesett ja, hvilken type det blir er jeg ikke sikker på enda:) Fant felgene dine FrodeD, ser ut som at VMR Satser på lette felger med høy kvalitet. Det betyr vel også meget høy prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 men det var Geir hos automote som mente 20" var mest "rett" på denne. Sett litt på nettet nå og 19" ser meget bra ut. Så om jeg får på 19" x11" så tror jeg det blir bra!Skal ha justerbart senkesett ja, hvilken type det blir er jeg ikke sikker på enda:) Fant felgene dine FrodeD, ser ut som at VMR Satser på lette felger med høy kvalitet. Det betyr vel også meget høy prisklasse? Jeg er enig med at 19" er passelig på disse bilene. VMR-felger er ikke så dyre faktisk, tror du kommer til å bli positivt overrasket. Du kan jo sende de en mail direkte og høre hviken pris de kan gi deg, jeg kjøpte direkte fra dem. 11x19" kan bli heftig på E92! Men du må nok kjøre på med camber og valsing for å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Er så heldig at min far jobber hos dekkpartner så fikk han til og sende de Mail. Men måtte du valse og justere camber? Kjipt å må begynne å valse en såpass ny bil igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja, valsing må til, men har bare brettet inn kanten innvendig og flyttet skjermen ut. Det er ikke synlig om man ikke vet om det. Har 2.7 i camber nå, men skal opp til 3 til våren for at felgene ikke skal ta borti skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Åssen endrer en camberen bak på e9x da ? enig med Frode her.. 11" kan bli sykt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Åssen endrer en camberen bak på e9x da ? enig med Frode her.. 11" kan bli sykt rått Man justerer det på bolten til den skålen som fjæren ligger i.. m0lliz: Du får gi beskjed hvis jeg skal fjerne dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg takker for alle tips og komentarer, det er helt topp! Har ikke fått svar på mailen enda, er VMR USA firma? Fikk pakke i posten isted, nyrer! Legger ut bilde etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Dette blir bra VMR felger er heller ikke feil uansett så blir det spennende å se hva som kommer på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Endelig! Ble helt annen front med sorte nyrer. Ser med en gang at hovedlyktene er alt for blanke, disse må tones ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Laminx.com der får du lykte film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Godt å se den med sorte nyrer.. hjalp myyye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Du kan sende en mail til don@velocitymotoring.com og si at jeg gav deg adressen Han som ordnet meg felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Laminx.com der får du lykte film. Må nok inn der en tur og handle litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Synes nyrene gjorde seg ja:) spent på når leppa mi kommer.. Skal sende Mail til han nå jeg FrodeD, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Tusen takk:) Torek, hvilken motor er det du skal ha da? kan hende dere har veldig rett, har alltid gått for 19" selv men det var Geir hos automote som mente 20" var mest "rett" på denne. Sett litt på nettet nå og 19" ser meget bra ut. Så om jeg får på 19" x11" så tror jeg det blir bra!Skal ha justerbart senkesett ja, hvilken type det blir er jeg ikke sikker på enda:) Det er 330i som frister mest mtp. oppnåelig bil om en liten stund, men ellers så er jo 325i et alternativ som vurderes Anbefaler absolutt 19", men det blir jo selvfølgelig en smakssak hva man liker best Ang. senkesett så kan jeg anbefale Supersport Black Evolution som et veldig rimelig og bra alternativ, evt. KW V2 hvis du føler det er verdt å betale i overkant av 10k. Litt lett valsing skader heller ikke for å få plass til de felgene du ønsker. Med litt camber i tillegg så svelger disse bilene ganske heftige dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå