Gå til innhold

Noen som kan bidra til bimmers.no "artwork"?


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Falt meget godt for marius2002's sorte med hvit bil både den oversizede og med den lille logoen, hadde dey vert slik i e34 både med v8/m5/original så hadde jeg kjøpt!! Samme med de hette genserene med nick på, artig hvis man ikke kan navnet men bare nicket ;) og mulig et fornavn/etternavn/fultnavn på brystet :P

Hadde vært awesome!

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt meget godt for marius2002's sorte med hvit bil både den oversizede og med den lille logoen, hadde dey vert slik i e34 både med v8/m5/original så hadde jeg kjøpt!! Samme med de hette genserene med nick på, artig hvis man ikke kan navnet men bare nicket ;) og mulig et fornavn/etternavn/fultnavn på brystet :P

Hadde vært awesome!

sent from my microwave using tapatalk

Noe slik? :)

1a9rtstr2n3w60esew6e.jpg

cq9yfcsz7rwjakjt9ulf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt meget godt for marius2002's sorte med hvit bil både den oversizede og med den lille logoen, hadde dey vert slik i e34 både med v8/m5/original så hadde jeg kjøpt!! Samme med de hette genserene med nick på, artig hvis man ikke kan navnet men bare nicket ;) og mulig et fornavn/etternavn/fultnavn på brystet :P

Hadde vært awesome!

sent from my microwave using tapatalk

Noe slik? :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Om det hadde vært likt de første du lagde , noe mer hvit hadde det vært driitkult! Smal front også? :P

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fortsetter vi litt!

Modifisert litt på to av de 3 første, samt laget noen med biler på. Håper disse nyere modellene faller i smak.

Ellers laget man sin egen BMW-logo, inni en turbo, slik at det ikke blir tull med trademarks.

[ Bilde ]

Den var phet! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...