Joachim_M5 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Var det karel? Mente det var ivars i touringen jeg, men det forklarer kanskje hvorfor jeg aldri Har funnet den igjen Synes forøvrig det føles mer brutalt ut i bil med tilsvarende aks som sykkel.. Men det er kanskje avhengig av hva man har blitt mest vant med.. Hadde kanskje føltes motsatt om man hoppet på en r1 igjen i dag Mulig det var ivars ja kanskje, du sier noe der. Men jeg finner heller ikke den helvetes filmen lenger, irriterer meg! Får ta å høre med ivars eller karel tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Stemmer godt det ja. Er jo bare og regne på hk/kg og se hva som stiller sterkes.r mc og hjemmelaga racer bil stiller ganske likt fra start og egentlig iom att bilen bare spinner og fører på mc sliter med og holde hjule nedpå. Finner filmer på nettet av 400hk turbo busa som blir grise frakjørt av 1000hk+ supraer og. Finner rikelig av motsatt også.. Ser 500hk biler grise R1, i neste film har en 700hk bil ikke sjans mot en R1.. Har selv blitt stoppet av en cbr900rr når jeg hadde 190hk gti som lurte hvorfor jeg hang så helvetes godt på.. Selv så jeg jo at han fint kunne trampet på girspaken to ganger til hver han skulle prøve å dra fra, så går nok veldig mye mer på fører enn redskap som det sies her.. Se på 402 tall med sykkel så skal det mer motor i bil til enn alle skrytehistoriene man hører hvis rett mann var bak begge spakene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Går seff veldig på sjåfør både i bil og mc. Har jo alt og si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 1000Nm er jo ca det en pro mod-bil har på tomgang det:) Sure E30r kan ha 10.000hk for min del, og det blir fortsatt søppel i forhold til en Fiat 126p sport med 30hk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja men så har du ett noe sært syn på biler og da:) (no offence) Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Bil vs MC er tap for sykkelen i høye hastigheter, helt klart. Særlig over 200. Men min begrensa erfaring er at det ikke bare er å smelle fjøla i bånn på en motorsterk bil heller. En annen sak er at mc trenger mer strekning på å stoppe og ikke kan holde like høy kurvehastighet som en fullblods sportsbil. Men hvem har råd til slike biler egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Dropper ut av diskusjonen med å vise til hva en rask bil KAN være, som igjen betyr at definisjonen er relativ: Poenget mitt var først og fremst at sjeldne originalbiler må tas vare, og holdes så godt som originale, samt kjøres forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Det er da fremdeles en bil, og biler skal kjøres! Hardt! Det er da ingen pyntegjenstand. Men selvsagt skal de vedlikeholdes og passes på samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 artig tråd, den spora liksom ikke av heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Ja? Hvor mange Alpina B10 Biturbo er det i Norge? Noen som kom frem til ett tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Det har vertfall øket betraktelig bare i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Finnes vel ca rundt 10 biler i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Inderhus har 2 (nr.432,474), Christian 1(nr.232), Øistein 1(nr.003), e30tic 1(nr.356?), den ombygde touringen, den sorte med DF skilter som er skjøtet (92), den sølvfargete karosseribytte bilen som lå på finn.no for litt siden(nr.?). Bil 59 og 332 skal også være i Norge i følge arkivet, noen som har oversikt over de?. Bil 77 står i Sverige men er eid av en nordmann. Og den på bilde under er en ombygd BiTurbo. Det blir 11 med de ombygde, noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Inderhus har 2 (nr.432,474), Christian 1(nr.232), Øistein 1(nr.003), e30tic 1(nr.356?), den ombygde touringen, den sorte med DF skilter som er skjøtet (92), den sølvfargete karosseribytte bilen som lå på finn.no for litt siden(nr.?). Bil 59 og 332 skal også være i Norge i følge arkivet, noen som har oversikt over de?. Bil 77 står i Sverige men er eid av en nordmann. Og den på bilde under er en ombygd BiTurbo. Det blir 11 med de ombygde, noen flere? Vil si ingen orginale urørte biler på skilt i Norge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Det har vertfall øket betraktelig bare i år Ja og jeg tror at mange av Biturboene som allerede er i landet kommer på skilt i årene fremover, med nye avgiftsregler på plass så tror jeg Alpina bestanden kommer til å øke drastisk i årene fremover Jeg vet iallfall om en Biturbo kommer på skilter om en liten stund, vil ikke si hvem det er hvis vedkommende vil fortelle det selv Vil si ingen orginale urørte biler på skilt i Norge da Synes egentelig vi bare burde regne med originale urørte biler, eller blir det litt feil kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå