andreaskarm Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hei hei.. Tenkte å lage en ny tråd på bilen min, da den gamle var så rotete. Jeg kjøpte bmwen hos den lokale opel forhandleren, og fikk byttet inn den gamle opelen min. Bilen er egentlig ganske kjip. Null utstyr, bortsett fra klima anlegg. Forrige eieren har montert 18" felger og effektanlegg av merket Sebring. Gir en fin lyd. Annonsebilder Rett etter jeg fikk den Bmwen bar preg av litt slitasje innvendig, så jeg tok å folierte listene med carbon folie og byttet ut gir og håndbrekk skinnet. I samme slengen monterte jeg en Enco(dynavin klone) i bilen min. Etter jeg kjøpte bilen ble bilen levert på naf kontroll, der de fant ut at bakdemperen var gåen. Begge disse ble byttet. I tillegg byttet jeg frembremsene til Greenstuff klosser og EBC skiver. I tillegg byttet jeg motorolje, gir olje, og diff olje. Det ble bare brukt castrol oljer. Alt dette gjorde jeg slik at bilen var klar for Nurburgring høsten 2012. I tillegg byttet jeg cupe filteret og luftfilteret. Luftfilteret ble byttet til et sports innsats filter. Men jeg ble lei av carbon folien da den boblet i sterk sol, så da lakket jeg listene i "samme" farge som bilen. En dritt jobb, men jeg ble fornøyd til slutt. I samme slengen monterte jeg angeleyes. Bensin må en ha. Ville vest bensinstasjon på vei til Nurburgring. Etter tysklandturen trengte jeg nye dempere fremme og nye hjullager bak. Etter mye styr fikk jeg montert Eibach prokit, og Bilstein dempere(fremme). Og nye lagrer bak. Bilen ble senket 30-20 ved Eibach kitet, og bilen blei latterlig mye bedre å kjøre. Jeg byttet også topplagrer fremme og bak. Bak monterete jeg AKG motorsport lager. Jeg byttet også til Goodridge bremseslanger rundt om Dette hjalp mye på innbremsing(kan være pga ny bremsevæske, og nye slanger;-)). Veldig fornøyd. Kan også si at jeg har behandlet bilen med Swissvax, Dodo Juice, og Scholl. Og en dæsj meguiars. Bilder av senket bil kommer. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Er foressten Karmøy bu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Er foressten Karmøy bu ja har truffet bilen din noen ganger. hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Listene ble fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Er foressten Karmøy bu ja har truffet bilen din noen ganger. hvor bor du? Bor på spanne. På norheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Glømte å skrive litt om fremtidige planer. Bilen skal på ny ringen tur, så full service må bli tatt før det. I tillegg vil nok litt flere småting komme etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Fin bil hadde gjort seg med m front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Fin bil hadde gjort seg med m front Tja.. Mange som har det. Skal jeg ha noe, så får det bli Alpina leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Skitten bil i vintermodus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Skulle ha spacet ut vinterhjulene litt så hadde det blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuti Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 http://www.h-avis.no/nyheter/bil-kjorte ... -1.7732536 ? samme bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Nei, det er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 min står hel utenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå