Gå til innhold

Andreaskarm's E46 SOLGT:-(

Share

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Tenkte å lage en ny tråd på bilen min, da den gamle var så rotete. Jeg kjøpte bmwen hos den lokale opel forhandleren, og fikk byttet inn den gamle opelen min.

Bilen er egentlig ganske kjip.

Null utstyr, bortsett fra klima anlegg.

Forrige eieren har montert 18" felger og effektanlegg av merket Sebring. Gir en fin lyd.

Annonsebilder

zqb4jkiscwbijebpi7b1.jpg

c8r15zvuy613eeynwp9r.jpg

Rett etter jeg fikk den

ci42xnx2sf540ni6jiek.jpg

Bmwen bar preg av litt slitasje innvendig, så jeg tok å folierte listene med carbon folie og byttet ut gir og håndbrekk skinnet. I samme slengen monterte jeg en Enco(dynavin klone) i bilen min.

tv9clxgshsz9jldhf9qv.jpg

Etter jeg kjøpte bilen ble bilen levert på naf kontroll, der de fant ut at bakdemperen var gåen. Begge disse ble byttet. I tillegg byttet jeg frembremsene til Greenstuff klosser og EBC skiver. I tillegg byttet jeg motorolje, gir olje, og diff olje. Det ble bare brukt castrol oljer. Alt dette gjorde jeg slik at bilen var klar for Nurburgring høsten 2012. I tillegg byttet jeg cupe filteret og luftfilteret. Luftfilteret ble byttet til et sports innsats filter.

Men jeg ble lei av carbon folien da den boblet i sterk sol, så da lakket jeg listene i "samme" farge som bilen. En dritt jobb, men jeg ble fornøyd til slutt. I samme slengen monterte jeg angeleyes.

vlt3gq50sbcnwub7s7r8.jpg

kmjftttgowrdm0leuocj.jpg

m7hvlmwyrrq1veoqyc9g.jpg

dyb8wv691nz2hhdmuby3.jpg

r06ikb79qvgnvw6mgwsx.jpg

htg0djovt8mj64hattf8.jpg

gei7ofcppn6cxxe8k29e.jpg

av73zyco5k3p893systx.jpg

les1cynus57kwcw7koal.jpg

pmy6q6rcqhu3ixokrz6y.jpg

Bensin må en ha. Ville vest bensinstasjon på vei til Nurburgring.

7cexdrkj5pnbluh5i7z4.jpg

oqxn55cwum2lz0sztbe1.jpg

y6sgks9wn8dqbn9eow45.jpg

gm6vslauvwoin7os15x5.jpg

ad62ykzxwsgvdoiwdig6.jpg

Etter tysklandturen trengte jeg nye dempere fremme og nye hjullager bak. Etter mye styr fikk jeg montert Eibach prokit, og Bilstein dempere(fremme). Og nye lagrer bak. Bilen ble senket 30-20 ved Eibach kitet, og bilen blei latterlig mye bedre å kjøre. Jeg byttet også topplagrer fremme og bak. Bak monterete jeg AKG motorsport lager.

ripn32ahx332n7qzq62m.jpg

dclpddysjtsq4za8j908.jpg

1vp0ftgmoz6zhifvapt3.jpg

020o1qwsovb5wo7rzjug.jpg

Jeg byttet også til Goodridge bremseslanger rundt om

h9f0z3gy6k2hcsw62l0c.jpg

Dette hjalp mye på innbremsing(kan være pga ny bremsevæske, og nye slanger;-)). Veldig fornøyd. Kan også si at jeg har behandlet bilen med Swissvax, Dodo Juice, og Scholl. Og en dæsj meguiars.

Bilder av senket bil kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...