Sund.M3 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Pen e46 du har her, fått på noen andre felger så hadde den blit enda bedre Hvor kjøpte du den Enco dynavin klonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Ebay:-) igo navi me norsk stemme. Pluss at alle fartsskilter ligger inne. Skal finne link. Enig i felgene, vil ha meg bbs rs felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 http://www.ebay.com/itm/180820444695?ss ... 1438.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Noen stickers må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 har du vært på Nurburgring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 bra, da skal jeg unngå å hetse for klistremerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Hehe.. Putter ikke det på uten at man har vært på ringen. Og kjørt på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 http://www.ebay.com/itm/180820444695?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Skitten bil i vintermodus.[ Bilde ] [ Bilde ] Det er vel dette som er gevinsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Da har jeg gjort litt småting med bilen igjen. Har slitt med at kjølevannet forsvinner litt etter litt, og fant ut en dag at dette måtte jeg ta tak i. Fant til slutt ut at det lakk i fra ett plast bend bak motoren. Fikk tak i nytt bend og og byttet med friskt mot. Det gamle bendet hadde råtnet, så det satt igjen rester inne i blokka. Etter litt skraping fikk jeg dette ut, og nytt ble satt på plass. Selvfølgelig tålte ikke slangen med hurtigkobling å bli tatt av og på, så denne lakk også. Så da måtte jeg ha ny slange. Nå er alt byttet, og i samme slengen kjøpte jeg meg MAF rens hos mekonomen og fikk renset mafen. Mangler mye. Resten var råtnet. Fikk også vasket ut av luftfilter boksen og ristet filteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Lurer litt på hva jeg skal gjøre videre.. - Bagasjeromsleppe? - Frontleppe? - Sportsratt - Sportsstoler - Nytt stabstag fremme under med powerflex foringer? - Montere stabstag bak under? - Nye felger? - Spacer? - Ny girspak i skinn? Tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Alt. Ok hehe..... Dele race frem mot tysklandstur august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå