thomascr Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Mtech2!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 njaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 pen bil Andreas. Hva maskin som står i denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 flott bil dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Takk for det. Er veldig fornøyd. Har litt planer jeg har lyst å gjennomføre i år. Men vi får se. Penger må til også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Tipser om at M tech styling finner du på www.m-teknikk.no VELDIG billig fin E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ja, har sett det. Men tror jeg vil gå litt imot strømmen der. Synes den ser pen ut uten m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Chromefelgene i fra gs er desverre behandlet dårlig fra forrige eier, så da tenkte jeg at jeg fikk pusse og gnikke litt på de. Samt et strøk lakk. Begynner å bli bra;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kom seg noen hakk det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 bare 3 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Endelig ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikv8 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Litt nysgjerrig på hvordan du løste oppfriskningen av felgene dine... Pusset du ned, for så å legge på sparkel (om det var noen grove kantkjørte merker i felgene) eller var det bare en pussing før lakk? Forresten pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå