Gå til innhold

min e36 m3 3.2

Share

Anbefalte innlegg

Kjenner ett par stk som har eid bilen tidligere ja, blant annet han som fikk den lakkert, brukte en god del penger i den lakken der ;) Hadde 2x2 utblås når den gikk her oppe, lyden var... spesiell :P

Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2

hehe! ja har 2x2 enda, har bare kjøpt original og putta det på ! han som har kutta vekk litt av brønnen bak, har glømt å behandle det, så er jo rusta i stykker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var slik da den kom hit, tror den ble kjøpt direkte fra SS :P Gikk her lenge iallefall, de to eierne var også naboer, behandlet bilen fint, lite villmannskjøring iallefall, men litt lakris på asfalten ble det jo av og til ;)

Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var med en tidligere eier som nevnes her for å se på denne bilen. Det var ikke noe trøbbel med bilen da, motoren gikk pent - men syns ikke bilen gikk så ekstremt bra til å være 3.2...I ettertid viste det seg at bilen er oppborret fra 3.0. Husker jeg anbefalte han å ikke kjøpe den, men det gjorde han da:) Det var ikke SS som solgte den, men nevøen til Tarjei på SS om jeg ikke husker helt fullstendig feil. Bilen var da gul, og ble lakket om litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...