monssen91 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Kjenner ett par stk som har eid bilen tidligere ja, blant annet han som fikk den lakkert, brukte en god del penger i den lakken der Hadde 2x2 utblås når den gikk her oppe, lyden var... spesiell Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2 hehe! ja har 2x2 enda, har bare kjøpt original og putta det på ! han som har kutta vekk litt av brønnen bak, har glømt å behandle det, så er jo rusta i stykker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Var slik da den kom hit, tror den ble kjøpt direkte fra SS Gikk her lenge iallefall, de to eierne var også naboer, behandlet bilen fint, lite villmannskjøring iallefall, men litt lakris på asfalten ble det jo av og til Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Okei ! Vet du om forrige eier hadde trøbbel med at den går ujevnt ? Lurer på om det kan være vanos ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Shine og flere bilder men ser ut som en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 2 bilder til.. Planen er å få farget skinnet på setene og dørtrekkene svar i stedet, siden gult ikke er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Noen som har erfaring med farging av skinninteriør ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Aj, de felgene ødela mye Noen skikkelige 19" i SØLV farge hadde vært mye penere etter min mening. Men fin bil og motor Hilsen storebror E46 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Takktakk! Er vinterfelger daaa ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 ah, da er du tilgitt Meget kurante vinterhjul ettersom de fleste bileiere kjører rundt på 13-16 hjul i disse tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Absolutt ! Sommerfelger er det bilde av på første sideee Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Ikke finn på og sette på 19" på den om du har noen somhelst planer om å holde bakkeklaringen på et akseptabelt nivå. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Aj, de felgene ødela mye Noen skikkelige 19" i SØLV farge hadde vært mye penere etter min mening. Men fin bil og motor Hilsen storebror E46 M3! Kjører ikke 19" på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Husker jeg var med en tidligere eier som nevnes her for å se på denne bilen. Det var ikke noe trøbbel med bilen da, motoren gikk pent - men syns ikke bilen gikk så ekstremt bra til å være 3.2...I ettertid viste det seg at bilen er oppborret fra 3.0. Husker jeg anbefalte han å ikke kjøpe den, men det gjorde han da:) Det var ikke SS som solgte den, men nevøen til Tarjei på SS om jeg ikke husker helt fullstendig feil. Bilen var da gul, og ble lakket om litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 hei fin bil! shine den litt i motor rom allefall Kunne tenkt meg vinterfelgene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå