VegarVS Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Dette blir bra Har du vurdert nye skilter forresten, selv det kan ha sitt å si på helhetsinntrykket Jotakk! Blir nok nye skilter ja. De gamle her er skikkelig fæle! Sent from my vacuumer using Tapatalk
VegarVS Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 blir bytte av plugger idag, da den virker litt sur..
VegarVS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Hadde ett lite ublidt møte med ei snøfonn idag da jeg skulle prøve 3 gir igjennom svingen (sladd), så det gikk så der Så etter litt fiks med spettet, fikk jeg rettet det sånn noenlunde ut igjen ) Iom at dette ikke er noe strøken bil holder dette.. er vel litt mere "ratlook" over denne
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Du må slutte med den bajaskjøringa vettu Vegar
VegarVS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 hehe.. var over Dalen fra Saltrød mot E18. gjorde da det ikke var andre biler imot.. sånn som det alltid er den veien om morran
Lars89 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Greit med metallfanger da. Når e sneia borti ei snøfonn me E46n forsvant halve fangeren Gratulerer med bil btw. E30 Touring er kult!
VegarVS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Hehe, gjorde det med E46'n jeg hadde før! Jo, takk. Gleder meg bare til litt skattepenger så skal den fort bli litt kulere! Sent from my vacuumer using Tapatalk
matsi Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Kjenner til det.. Dalen veien er MORRO!! har ratta poloen der et par ganger i vinter.. det som er greit der er jo at de gøyeste svingene er det lett å se om det kommer noen også
VegarVS Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Kjenner til det.. Dalen veien er MORRO!! har ratta poloen der et par ganger i vinter.. det som er greit der er jo at de gøyeste svingene er det lett å se om det kommer noen også Nettopp! var på den veien der jeg fant ut av hvor god E30`n er å sladde med også.. velbalansert og fin. blir nok enda bedre når jeg bytter ut de gåene fòringene, med poly!
VegarVS Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Bilparken atm. blir gjort litt småting med Hondaen også. takk gud for at det er v-tec. DET er moro det!
Johnsen86 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Drøyt at det er på nett jeg ser bilen din første gang Vegar Så grei ut den da ! Og du som kanskje ser mer til Alex må holde det gående så vi får handla bilen når den skal vrakes
VegarVS Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Haha, ja det er drøyt:P Hehe, jada, får satse på det. Hørte han skulle på fylle/hyttetur samme plass son meg i helja, så jeg får bare utnytte det! Sent from my vacuumer using Tapatalk
VegarVS Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Da var de på plass! Må bare koble de opp:) Sent from my vacuumer using Tapatalk
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Ser ikke dumt ut kommer seg denne her! Er ikke mye som skal til; ) Sent from my toaster using Tapatalk 2
VegarVS Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Jo, takk for det:) som tidligere nevnt, så blir de større oppgraderinger til sommeren tenker jeg. Sent from my vacuumer using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå