Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette blir bra :) Har du vurdert nye skilter forresten, selv det kan ha sitt å si på helhetsinntrykket :wink:

Jotakk!

Blir nok nye skilter ja. De gamle her er skikkelig fæle!:P

Sent from my vacuumer using Tapatalk

Skrevet

Hadde ett lite ublidt møte med ei snøfonn idag da jeg skulle prøve 3 gir igjennom svingen (sladd), så det gikk så der :P

snjelg7h9ooy1p03zst6.jpg

o5tb5jffqbmh1i31vcjb.jpg

d9g05sf78qafj2podkz0.jpg

Så etter litt fiks med spettet, fikk jeg rettet det sånn noenlunde ut igjen :))

Iom at dette ikke er noe strøken bil holder dette.. er vel litt mere "ratlook" over denne ;)

qv21hz4m0xz4k6ij0y1t.jpg

5zrvt21e0ops8q5x5ssa.jpg

Skrevet

hehe.. var over Dalen fra Saltrød mot E18. gjorde da det ikke var andre biler imot.. sånn som det alltid er den veien om morran :)

Skrevet

Greit med metallfanger da. Når e sneia borti ei snøfonn me E46n forsvant halve fangeren :P

Gratulerer med bil btw. E30 Touring er kult! :D

Skrevet

Hehe, gjorde det med E46'n jeg hadde før! :P

Jo, takk. Gleder meg bare til litt skattepenger så skal den fort bli litt kulere!:)

Skrevet

Kjenner til det.. Dalen veien er MORRO!! :D har ratta poloen der et par ganger i vinter.. :P det som er greit der er jo at de gøyeste svingene er det lett å se om det kommer noen også :)

Skrevet
Kjenner til det.. Dalen veien er MORRO!! :D har ratta poloen der et par ganger i vinter.. :P det som er greit der er jo at de gøyeste svingene er det lett å se om det kommer noen også :)

Nettopp!

var på den veien der jeg fant ut av hvor god E30`n er å sladde med også.. velbalansert og fin. blir nok enda bedre når jeg bytter ut de gåene fòringene, med poly! :D

Skrevet

Bilparken atm.

blir gjort litt småting med Hondaen også. takk gud for at det er v-tec. DET er moro det! :)

qfg98xbhkrh2xys682xd.jpg

Skrevet

Drøyt at det er på nett jeg ser bilen din første gang Vegar :P Så grei ut den da ! Og du som kanskje ser mer til Alex må holde det gående så vi får handla bilen når den skal vrakes ;)

Skrevet

Haha, ja det er drøyt:P

Hehe, jada, får satse på det. Hørte han skulle på fylle/hyttetur samme plass son meg i helja, så jeg får bare utnytte det!;)

Skrevet

Jo, takk for det:) som tidligere nevnt, så blir de større oppgraderinger til sommeren tenker jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...