Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Felgene du bruker nå er jo bare så riktige! :) Skikkelig kult stuk på bilen nå.

tusen takk for det :D

Skrevet

så bilen din parkert på Stoa for en tid tilbake.Så bra ut.

Samtidig synes jeg det er litt moro å se at noen å fikse opp en e30 touring med 4 er.

At det ikke må være en 320 eller 325i.Disse firer Bmw"ene fortjener litt lengre liv de og.Denne ser jo absolutt ut til å få det fint fremover :wink: .

Skrevet
så bilen din parkert på Stoa for en tid tilbake.Så bra ut.

Samtidig synes jeg det er litt moro å se at noen å fikse opp en e30 touring med 4 er.

At det ikke må være en 320 eller 325i.Disse firer Bmw"ene fortjener litt lengre liv de og.Denne ser jo absolutt ut til å få det fint fremover :wink: .

Tusen takk for god tilbakemelding :D håper den blir i bedre form når den nye kam`n kommer oppi, og får ny og god castrol olje :)

Skrevet

Dette ser bra ut Vegar, ser ofte bilen din når jeg kjører forbi :) Men apropo Castrol, hva slags Castrol olje pleier Bavaria å bruke på bensinseksere?

Skrevet

De kjører castrol Edge 0-30. På alle BMW , bortsett fra m biler;)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet

Mulig der kommer en BMW til i parken snart. Har finans i orden, men vil prøve å få solgt Hondaen først.. heldigvis har jeg første rett på bilen, og eieren haster ikke med å selge.. så vi får nå se :)

Skrevet

Flott at du tar godt var på en E30 som "bare" er en 318.. ;) Herlige biler dette her uansett motor! Husk å bytte oljerøret over kam. Vis ikke ender du opp med slitt kam på 0-komma-svisj ;)

Skrevet
Flott at du tar godt var på en E30 som "bare" er en 318.. ;) Herlige biler dette her uansett motor! Husk å bytte oljerøret over kam. Vis ikke ender du opp med slitt kam på 0-komma-svisj ;)

Godt å høre :) ja, det skal byttes! har det liggende :)

Skrevet

om alt går i boks denne uka, sender jeg min svoger for hente bil til helga.. det er bmw, stasjonsvogn, takluke, sekser ++ ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...