Markus E30 Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Kan da ikke være så vanskelig å bytte en sensor Sondre92 og VegarVS reagerte på dette 2
VegarVS Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Fikk nå vaska litt bil igår ihvertfall!
VegarVS Skrevet April 14, 2014 Forfatter Skrevet April 14, 2014 Konebilen og min arbeidsbil. snart kommer "Drosja" også ut Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 Selger mine vinterhjul.195/65-15. Er originale bmw felger som har stått på E34. Fine felger!Dekka(nokian hakkapelita)kan nok brukes en sesong til, kanskje, men burde bli bytta!Selges for 1000kr evt byttes i noe annet(kom med forslag). Freakshow reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 Fikk fiksa bakluka 1.mai, da den har vært vanskelig å få åpnet. byttet mikrobryter, med stor suksess! Har hatt noen slitne støtlister på førersiden, så jeg bestilte nye å fikk dem idag! blir også en liten service med olje + filterskift og luftfilter! blir snart en vårshine også, da jeg har fått inn litt swisswax produkter må også få bearbeidet litt rust i førerdør og bak ved bensinluka
VegarVS Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 Lukedeksel ute. Ny bryter inne. Sent from my Ifaun using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 Hadde service på bilen igår , og byttet støtlister på dørene på førersiden.. Var biltema filter i boksen gitt! Originalt gikk inn og erstattet dette Viktig å få ført det inn i serviceboka. Ingen dokumentert service siden 60.000km. Kult at de gamle bøkene er like hele:) Tok av de gamle og ødelagte listene. Mye dritt bak de gamle listene. Ble vasket bort under vask:) Nye lister montert:) Sent from my Ifaun using Tapatalk norbakken, hermanoo90 og Sondre92 reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 Veldig bra. Skal selv til med nye støtlister på min.Men her holder det ikke å bytte.Her må det og fjernes rust.. Det å ha disse bøkene hele er gøy.Egentlig nyttig og i enkelte tilfeller. Nå river jeg snart igang en e34 kaffi hos meg etterhvert og da forventer jeg at jeg ser en sort 520i Touring der også sammen med de andre. VegarVS og Fredrik 90 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 Dette er meget bra Vegar, den får godt stell ser det ut som Viktig å få med merkeverksted stempel i service heftet VegarVS reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 Nice! Støtlistene, var de bare å trekke ut eller skyves de til siden først?
VegarVS Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 Nice! Støtlistene, var de bare å trekke ut eller skyves de til siden først? De bare dyttet jeg på plass:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 Dette er meget bra Vegar, den får godt stell ser det ut som Viktig å få med merkeverksted stempel i service heftet Mhm, det er litt stas Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 Veldig bra. Skal selv til med nye støtlister på min.Men her holder det ikke å bytte.Her må det og fjernes rust.. Det å ha disse bøkene hele er gøy.Egentlig nyttig og i enkelte tilfeller. Nå river jeg snart igang en e34 kaffi hos meg etterhvert og da forventer jeg at jeg ser en sort 520i Touring der også sammen med de andre. Jeg har rust nederst på døra så det skal taes snart!Ja, det må vi få til! Sent from my Ifaun using Tapatalk
hermanoo90 Skrevet Mai 11, 2014 Skrevet Mai 11, 2014 De bare dyttet jeg på plass:) Sent from my Ifaun using Tapatalk lurte på hvordan du tok ut de gamle VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 lurte på hvordan du tok ut de gamleÅjaaa, Sorry XD!Siden de var løsnet bare nappet jeg dem av:) Sent from my Ifaun using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå