sveigis Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hvis du søker på :sveigis sin bmw 535i på garasjetråden så har egen tråd der. Men kan legge ut et bilde av den her.Hvis ikke du vil ha det her,så sletter jeg det. Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Her er en del bilder jeg tok i helga! Fikk også forøvrig døpt lillegutt, på en solfylt sørlandssøndag den grønne permen der er full av kvitteringer av ting som har blitt påkostet! + en haynes repair manual. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 flere bilder .. holder nok en sesong til disse dekka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Min mot svigerfar sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Perfekt familievogn er så glad du fikk bytta ut den hondaen har aldri vært noe fan av e34 touring, men merker at jeg har begynt å like de litt mer nå i det siste Åssen 18" er det du tenker deg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 hehe, hondaen står der enda men har en som er bra interessert nå, så må bare få lokka han ned ;D Har tenkt på noen stilrene 18" http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... archQuery= , for jeg vil ikke ødelegge bilen uttrykk om at den er så original og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Denne bør du ikke kjøre om vinteren vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Denne bør du ikke kjøre om vinteren vettu... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Parallell felgene er ikke dumme til e34.. Men hva med disse istedenfor ? : http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _24_149_69 Ser litt bedre ut med breiere kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Parallell felgene er ikke dumme til e34.. Men hva med disse istedenfor ? : http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _24_149_69 Ser litt bedre ut med breiere kant njaa.. får se.. Denne bør du ikke kjøre om vinteren vettu... jeg vet det, men bilen er tectylert og med godt vedlikehold bør det gå fint.. har ikke råd til å sitte med 3 biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Snakket med journalist i Autofil på lørdag, da jeg møtte på han på et biltreff. Han mente du hadde fått denne bilen veldig billig, da jeg fortalte om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Kjente han til bilen? Ja, synes prisen var veldig bra jeg da! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 kan du ikke kjøre den hvite om vinteren og la den nye stå i ro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 kan du ikke kjøre den hvite om vinteren og la den nye stå i ro? Hvis du sier til kjerringa mi at ho må ta bussen så Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå