VegarVS Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Det er klart du gjør så du ikke i tråden til carlhaakon, fikk en dobbel barnevogn i e36 coupe [ Bilde ] Men gidder da ikkje å demontere for hver gang.. Eller? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Jaha? Hvor holder du til å hvor mye evt?Må nesten ha 2 biler.. Sent from my Ifaun using Tapatalk Tjøme/vestfold! 300kr! Mangler clutchpumpe Men den har du fra gamle kassa di. Skal ha det i bakhodet! Så lenge du vet at det er lik kasse? Hva har den stått på? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Jaha? Hvor holder du til å hvor mye evt?Må nesten ha 2 biler.. Sent from my Ifaun using Tapatalk Tjøme/vestfold! 300kr! Mangler clutchpumpe Men den har du fra gamle kassa di. Skal ha det i bakhodet! Så lenge du vet at det er lik kasse? Hva har den stått på? Sent from my Ifaun using Tapatalk Okei, er fra e30 m40b18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Jaha? Hvor holder du til å hvor mye evt?Må nesten ha 2 biler.. Sent from my Ifaun using Tapatalk Tjøme/vestfold! 300kr! Mangler clutchpumpe Men den har du fra gamle kassa di. Skal ha det i bakhodet! Så lenge du vet at det er lik kasse? Hva har den stått på? Sent from my Ifaun using Tapatalk Okei, er fra e30 m40b18 Nice! Er jo en god kjøretur, så skal undersøke litt i morgen når jeg er tilbake på jobb! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Det er greit vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Pusler litt på E34'n idag. Bytta en pakning på kjedestrammeren, da den har lukket litt olje derfra. Vasket alt rent igjen etterpå Så nå gjør jeg egentlig noe jeg aldri skulle å det er å montere xenon i fulltlyset. Men har det på E30'n å er kjempefornøyd med det. Alt blir lagt fint på plass bak lyktedekslene:) 4300k for ett bra lys. Bilder kommer litt senere:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Ny pakning, og vasket rent. Litt motorrom bilder:) Xenonlys! Ble veldig bra syntes jeg:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Godt med litt stell og vedlikehold Første man kan se om en E34 har Norske spesifikasjoner er den store spylerveske tanken, min er Tysk og han en liten filletank på 2,5 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 E34`n blir levert til toning nå til torsdag å på lørdag skal jeg bytte en simring på diffen, høyre side. Tenker kanskje at det blir noe senking neste år kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 da bytter du jo den på venstre side samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 noen grunn til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 koster ingenting,og det er enkelt. er den dårlig på en side, er den dårlig på den andre siden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Hente E34 fra soting nå, gleder meg så skal jeg hente girkasse til E30`n i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Er godt fornøyd:) kledde bilen:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå