sveigis Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Godt å få skuta på veien igjen tenker jeg Vegar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 http://www.ebay.com/itm/Mudflaps-to-fit ... 19ddbc3991 vurdere noe slik noe? etter inspirasjon av denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Jeg er originalpolizei men akkurat det der hadde blitt tøft Liker looken du har på bilen nå også, klassiske alpinweiss, tidsriktige felger og M dekor på panseret. Jeg synes det er kult jeg, bilen er jo original uansett E30 og E34 gjør seg så bra i Alpinweiss, synes egentlig svært får BMWer kler denne fargen bortsett fra de nyeste med M sport. E39 f eks ser grusom ut i hvit, like så E36 og E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Ja, liker at E30`n er hvit tror jeg må bestille de skvettlappene ellers har jeg oppdaga at det må byttes ei bærekule.. tror jeg var for hardfør når jeg skulle få det sammen igjen tidligere i sommer.. få bytta den å ta en hjulstillingskontroll/justering så er det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Fått bytte tilbud på E30'n!! I en 78" 730.. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hadde ikke tenkt på det engang.. E30a er jo så rå nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hadde ikke tenkt på det engang.. E30a er jo så rå nå!+1:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Var det den som Magnar skulle selge for en kunde, mener den lå på Finn for ett halvt år siden eller noe? Er jo staselig bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Var det den som Magnar skulle selge for en kunde, mener den lå på Finn for ett halvt år siden eller noe? Er jo staselig bil da ikke den bilen i det hele tatt fikk en sms av en hyggelig kar igår som også sendte mail. skal se på bildene nå, men er ikke noe som gjør at jeg blir gira kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Åja, nei for den var vel egentelig ganske fin og strøken Men jeg skjønner at du ikke er så veldig hyl på å bytte, er jo snakk om en bil som er 35 år gammel Ville beholdt E30en tror jeg... Eneste er jo at det er en veteranbil som kan forsikres billig og har billig årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 litt derfor jeg vurderer det da ikke at jeg betaler så mye i forsikring på E30n, men billigere årsavgift er jo alltids fristende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Ny girkule:D fått skvettlappene også, så de blir montert til uka:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå