VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 følger med gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Hva er planene for bilen framover da? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Hva er planene for bilen framover da? ^^ holder smått på med å restaurere noen 17" som jeg skal ha på neste vintersesong. å så når våren kommer vil jeg prøve å få gjort en utbedring på dørene, med å fjerne rust. er begynte å angripe helt nede. Ellers så blir det en skikkelig lakkshine igjen, når det blir tørt å bart ute, er nok sikkert stort behov for det etter denne vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 okey ^^blir ikke noe større motor senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 okey ^^ blir ikke noe større motor senere? Åneinei, denna holder i massevis, dessuten er den såpass fin og original, at jeg vil ikke ødelegge det, med det første! Vet jo aldri hva som skjer i fremtiden, men blir ikke noe nå Sent from my Ifaun using Tapatalk Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 okey ^^ blir ikke noe større motor senere? Åneinei, denna holder i massevis, dessuten er den såpass fin og original, at jeg vil ikke ødelegge det, med det første! Vet jo aldri hva som skjer i fremtiden, men blir ikke noe nå Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 okey ^^ blir ikke noe større motor senere? Større motor? Holder ikke 520I for Norske fartsgrenser og veier? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Nei denne bilen må du ikke tukte med. Møtte den her på onsdagskveld tror jeg det var.Nydelig var den . Kan det ha vært din bedre halvdel som kjørte den?Var ei dame som kjørte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Nei denne bilen må du ikke tukte med. Møtte den her på onsdagskveld tror jeg det var.Nydelig var den . Kan det ha vært din bedre halvdel som kjørte den?Var ei dame som kjørte . Nei ingen tukting;) ja det kan tenkes det. Var da vannpumpa tok kvelden. Hvor var dette da? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Ved den gamle butikken ved Librua. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 ahaa.. stod bilen stille, eller møtte du den? kan nok stemmer at det var ho da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Går å venter på å få en pris på glassblåsing av de "nye" vinterfelgene.. noen her som vet om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Større motor? Holder ikke 520I for Norske fartsgrenser og veier? hvis du skal se på det sånn så er den sikkert for stor Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2132&sort=7&make=0.749&ref=fas&finnkode=47360395&searchclickthrough=true Gamle bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2132&sort=7&make=0.749&ref=fas&finnkode=47360395&searchclickthrough=true Gamle bilen din? det var det visst! rart det med den dokumentasjonen. det lå i heftet som lå i hanskerommet. aldri tatt det ut. motoren funka kjempefint når jeg hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå