Steffen.. Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hei! Tenkte å lage en liten showe tråd om min ny innkjøpte BMW E91 320d. Tråden kommer ikke til å bli den mest oppdaterte siden det ikke er så mye som skal gjøres med den. Men liker å ta bilder av den så blir vell litt bilder! Kan begynne med kort historie. Kjøpte ifjor min første litt nye bil. En sølv grå BMW E91 320d 2006 mod. Kun skinnseter og xenon som ekstra utstyr. Valget falt for den pga pris. 4 dager etter den var hentet kjørte jeg ned en strømstolpe med den..... Kjørte ikke fort men var håpløst glatt og jeg var ikke første mann den dagen ut i hagen der! Og sånn gikk det Så etter mye greier med forsikring osv fikk jeg rota meg til å finne ny bil. Endte da opp med en dyrer bil som hadde rukket og synke i pris imens jeg surret med forsikringen. Så endte da opp med en bedre utstyrt bil for en 1000 lapp ekstra Her er da bilde av første bilen etter 4 dager..... Bilde er tat 5 ut i mitt eie. Første stopp på vei fra Bergen til Drammen Bilde tatt i Rødberg. Neste hjemme nå Hjemme i egen carport. Traff på litt nysnø også Så var jeg en tur på P&R og bestillte coilovers. Da kjøpte jeg med plastic dipp også Før: Etter: Vill tørr å påstå at det ble endel bedre!! Så siden jeg jobber med bilpleie så må det jo se sånn ut på bilen også. Så da ble det shine av lakken på bilen! Swissvax selvførgelig! Så fikk jeg endelig beskjed om at coiloverene var på lager hos P&R! Da ble det selvførgelig montering med engang Har kun et bilde under montering men... Men etter er mye mere spennende Og i dag prøvemonterte jeg sommer hjula som fulgte med. Så bedre ut nå som coiloverne er montert kan man si! Videre så er planene litt usikkere. Baklyktene skal lakkes med plastic dip klarlakk også. Siden de ble litt matte uten. Sliter også med hva jeg gjør med felger til sommeren. Mye tanker rundt det. Eneste jeg er helt sikker på er at det er en sinsykt kul takboks på vei til bilen!! Har gått inn en reklame avtale med Packline om at jeg skal reklamere med boksen dems. Så får en skreddersydd boks for bilen som kommer til å skille seg ut en goooood del! Litt usikker på når den kommer da den muligens må produseres først Men kom gjerne med innspill på hva som kan gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Åsså klarte jeg legge opp alt med små bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser bra ut det der ja men få ut bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ikke så lett å se skikkelig med de små bildene, men koksgrå bmw slår aldri feil hos meg hvertfall Er lakken Sparkling Graphite? Ser ut som at du har fått den ned på bakken på de siste bildene også, og det er jo bra! Vil anbefale deg å kjøpe originale blackline baklykter. De gjør utrolig mye på hekken. koed.no selger dem billigst, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Legg opp store bilder istedenfor thumbnails, er jo umulig å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Vurderte blackline lykter. Men så så jeg pris og tenke de er ikke såååååå mye kulere.... Men skal sjekke koed Forslag til hvor jeg kan laste opp bilder? Bildr.no ble bare små bilder. Og Macen hadde ikke trua for bimmers sin bilde opplasting Har foresten fått montert Packline boksen på bilen idag!!! Og det ble RÅTT. Så tenkte jeg at jeg skulle delta på isbanekjøringa på Oftevatn med BMWCCN Oslo/Akerhus på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Takker winchester! Det funka fjell! Da er alle bildene store. Får vell oppdatere litt også. Fikk nye tak boksen min i dag Ble veldig mørke bilder siden jeg ikke rakk montere den før det skumra. Men til lørdagen blir det helt sikkert flere gromme bilder av den. For da skal bilen entur ut på isen på Oftevatn med BMWCCN Oslo/Akershus. Pics! Mangler ei pære her men.... Har desverre hevet bilen litt nå. Grunnet godkjenning av senken og at bilen skal på isen. Så da hadde jeg ikke no valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Det gjør seg virkelig med coilovers! Bra start og pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Dæven for en perfekt høyde! Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Det gjør seg virkelig med coilovers! Bra start og pen bil! Takktakk! Ja coilovers er must! Har savna å kjøre lav bil Dæven for en perfekt høyde! Rått Takker Morro med lav bil. Men kjipt med 16" vinterhjul da Legger ut bilde av gamle bilen og den jeg har nå. Litt trist å se den sånn men. Bilen jeg har nå er jo finere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Takker for en knall bra dag på Oftevatn for de av dere som var der på lørdag. Var første gangen min på isen å det fristert VELDIG til igjenntagelse!! Syntes ganske synd på bilen når jeg kjørte utpå banen. Skulle gjerne hatt 100 hk til og bedre dekk Men nå skal bilen få sikkelig vedlikehold, fjortjener det nå Noen bildet jeg lånte fra facebook siden BMWCCN Oslo/Akershus Neste nå er vell å få godkjent coiloverne. Håper på å klare det iløpet av neste uke siden jeg skal ha et parr dager fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovekvam Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Et bilde jeg tok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Tøfft!! Digga det bilde Ove! Bare sitti å venta i spenning på bildene dine fra helgen Takker for bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 På de første bildene med senket bil, var den på bunn da? Og sommer felgene dine, skal du selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå