RS-Heggem Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Som topic. Hvilken farge er den beste, og hvilket utstyr må man ha på en E91. Det blir en facelift på meg. Diesel sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Navi, sportsstoler/ratt, panorama, xenon og webasto evt hengerfeste, om d er noe du trenger ville også valgt M-Sport Farge: rød, hvit eller blå! Kanskje den mørke gråfargen, sparkling graphite grey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Må ikke glemme Hi-Fi Pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Av farge så er Le mans blå helt rå. Forøvrig må bilen ha M-sport, Panorama, Navi, Hifi, Sportstoler i skinn, xenon, lyspakke og koppholdere(er faen ikke standard, Gud å jeg irriterer meg over at jeg ikke har dette) Også helst en sekser under panseret da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 For all del sørg for at den har koppholder... Her må fruen holde koppen på langtur. Eg skulle gjerne hatt automat men får ta det på neste bil.. space grey med m-pakke kan fort bli meget feit med riktige hjul og oppgraderinger. Ellers så er lemans blå bankers... hvit er kult men kan være en litt "inn" farge. sparkling graphite er fin dersom du får bort alt chrome...og holder den pen. Kjøper du pre-lci så må du ha breie hjul/spacer bak. Har en tendens til å være godt gjemt hjula på disse originalt.. Kjører originale m-sport på vinter nå uten noe som helt form for spacer. Er regelrett stygt... der er lci bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Enig med det meste her. Lemansblå er definitivt flotters. 676 HiFi er minimum på lydfronten, er du bittelitt over snittet opptatt av lyd er selv dette kjipt. Men panorama skjønner jeg ikke vitsen med? Vil anta at du får samme problemer med det på e91 som mange har med e61? Er jo en smaksak men et stort vindu i taket som før eller senere får problemer med vanndrenering har aldri jeg kjent behov for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 jeg var fornøyd med min gamle, 325d lci i space grey. utstyr jeg "må" ha om jeg skal ha e90 lci igjen er: navi pro, hifi, m-sport og xenon. aktiv styring er heller ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Syns min fargecombo utvending og innvendig er veldig fint http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=247056 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Jeg har ikke så mange meninger om utstyr på E91, men panoramataket vil jeg anbefale å prøve før du evt. bestiller dette. Spesielt hvis du skal bruke bilen mye utenfor Norge. Jeg ble skikkelig sjokkert over vindstøyen med dette taket i forhold til min E46 med et helt tak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 E9x serien er vel kjent for mye støy sånn generelt? Prøvde 2 stk før jeg kjøpte min en med panorama og en uten merka ikke forskjell på støy, dog at jeg syns de har mye støy til å være såpass ny bil mulig faceliften er bedre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 E9x serien er vel kjent for mye støy sånn generelt? Prøvde 2 stk før jeg kjøpte minen med panorama og en uten merka ikke forskjell på støy, dog at jeg syns de har mye støy til å være såpass ny bil mulig faceliften er bedre ? Jeg er usikker på hvor støyen kommer fra. Et glasstak er jo en hard flate som like mye kaster f.eks hjulstøy tilbake i kupeen som den genererer vindstøy utenfra i motorveishastigheter. Jeg kjører jo også på 195/65-15 dekk for å få nogenlunde levelige forhold i min gamle dieselpurke av samme årsak. Jeg tror derfor egentlig at det er lavprofildekkene på E91 som er hovedsynderen. På den annen side blir det ikke like dempet med innertaket trukket for som en bil med helt tak så noe vindstøy kommer også inn i coupeen via panoramataket. Dette er ikke et problem i norske landeveishastigheter, men kjører man mye sydover i Europa ville jeg ihvertfall ha tatt notis av fenomenet før jeg bestiller en bil med panoramatak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 F30 støyer også mye til å være ny type 3 serie, mye mer enn en original E39. Jeg for min del ville hatt fjernlysassistanse også, kjører mye på mørke veier og det er utrolig deilig å ha dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 I det aller minste må det være sportsseter (standardsetene i disse bilene er virkelig ikke bra)... sportsratt evt M-sportratt, automatisk klima, multifunksjonsratt og xenon... Ellers vil jeg absolutt anbefale: panoramatak (gir definitivt en go'følelse inne i bilen, har på min og merker ikke noe til støyproblemer), M-sport-pakke, oppbevaringspakke (koppholdere er inkludert her), parkeringssensorer, lyspakke, navipro (den er dyr, men også veldig god å bruke også ser det kult ut, navi business blir litt halvveis etter min mening). For anlegg vil jeg absolutt anbefale å gå for minst hifi, men om det ikke er på plass, er det heldigvis mulig å oppgradere dette i ettertid ganske rimelig uten at det synes innvendig. 6'er under panseret gir en spesiell følelse Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 335 bensin eller diesel? Manuell/steptronic med rattveksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 335 bensin eller diesel? Manuell/steptronic med rattveksling? 335 bensin, helt klart Ville nok selv valgt steptronic med ratt velgere, greit når man har en såpass ypperlig bil og skal kjøre aktivt. Føler ikke dieselen har så mye fordeler annet enn lavere forbruk, begge har jo også turbo så de kan tunes opp litt om det skulle være ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå