asv Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Jeg kjenner en tidligere eier av Z3 M-coupéen, og jeg lurer på om det muligens var han som importerte den. Mener på den er importert under §15, men skal ikke si dette for sikkert. Ble solgt tidlig i sommer om jeg ikke tar helt feil, og han er hvertfall av typen som tar godt vare på bilene sine. Eneste lille problemet jeg vet om på bilen er en gåen diode i ene måleren i midtkonsollen, noe man ser på bildene. Dette sjekket jeg opp for han, og det er litt trøblete å komme til å få byttet denne, men skal ikke ta så alt for lang tid. Det er absolutt en pen bil som skiller seg ut og en godkjøremaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Syntes interiøret var slitent til å ha gått 40.000km. Z3'n til far ser mindre sliten ut innvendig og har gått 120.000. Men, opp til kjøper selv. Stusset littpå motoren, har ikke 3,2 literen 321hk? Eller er det forde det er amerikansk modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Meget ot her men z3'n likner på en touring bare at den har fått fjerna mittdelen sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Eller fått flytta hele cupeen bakover sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Syntes interiøret var slitent til å ha gått 40.000km. Z3'n til far ser mindre sliten ut innvendig og har gått 120.000. Men, opp til kjøper selv. Stusset littpå motoren, har ikke 3,2 literen 321hk? Eller er det forde det er amerikansk modell? Nei, EURO og USA modellene har helt forskjellige motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Syntes interiøret var slitent til å ha gått 40.000km. Z3'n til far ser mindre sliten ut innvendig og har gått 120.000. Men, opp til kjøper selv. Stusset littpå motoren, har ikke 3,2 literen 321hk? Eller er det forde det er amerikansk modell? Nei, EURO og USA modellene har helt forskjellige motorer. Jepp. Nå blir det ikke z3 for min del :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Skjedde med 530 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Er en bekjent som driver med import som skal hente den i så fall, han har stålkontroll. Det er en ripe bak på bilen som gjør at den er så billig som den er, men det kan lett fikses for noen lapper. Bilen ser ellers veldig bra ut! Så det er ikke umulig at denne kommer på skilter i Bergen. Ja da er det jo forsåvidt greit hvis han får sjekket litt nøye. Litt lakk på bakskjermen koster jo ikke allverdens og med den prisen den står i så får du masse gøy for pengene. Min kosta meg 24.500EUR da jeg kjøpte den i april 2010. Så da har vi da altså følgende 3.0si Coupe jeg vet om til lands/på vei: Min, LennyZcoupe sin grå , SV90 som har en på vei?, den sorte på finn.no (tidligere eier San Miguel her inne), den grå med autolat som stod lenge hos MB Auto og en sølv som går i Oslo området. Det er nok helt sikkert noen flere, men det er de jeg vet om. Rykter om en til i Stavanger/Rogaland da men ikke bekreftet. M Coupe vet jeg kun om den blå (som er hvit som ligger på finn.no) og en sort som stod til salgs i sommer/høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Ville gått for Z4 uansett, 3,0si er en herlig motor i denne lille bilen. Også er det jo en bil man ikke ser hver dag Få den hjem så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Kanskje det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Jeg liker Z3 veldig godt. Og om US M`en ikke er noen S-motor, så drar den fremdeles veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Har kjørt Z3M euro versjon, kan ikke si jeg ble veldig imponert. Bilen oppfører seg som en skikkelig huskestue, det skal bra med modifikasjoner til, for kun få den opp på Z4 "non" M nivå. Så vil på det sterkeste anbefalle Z4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå