scoot Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Har du Depo lykter sa du? Hater du AE-oppsettet sa du? Har du ikke råd til å kjøpe Hella ? Vel, jeg klarte å lure fram en løsning fra vår kjære venn eBay. Som mange så syns jeg oppsettet til Depo i Angeleyes-ringene ser halvveis ut, siden de ikke har klart å lage det til slik at ringen lyses opp jevnt. Dette derimot løste biffen for min del: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0910924116 Ja, kanskje litt stiv pris, men for min del var det helt klart verdt det. På mitt studentbudsjett er Hella lykter "far away". Tok meg en halvtime å montere, null klipping av kabler, null skjæring. Plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hei, har disse selv.. Måtte du "dele" lyktene ? Og evt hvordan gjorde du det? Følgte det med brukerveiledning? Har du bilde? Gjerne tatt på kveldstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Spent på litt bilder av disse her. Gjerne i dagslys også Lyser vel dobbelt så sterkt som originale facelift lykter med led pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg har disse ringene på M3`n. Jeg sier det jeg har sagt før, det er helt rått og ser sykt gromt ut! Se avataren min. Dersom du liker Angeleeys og vil ha noe som ser ultra rått ut, kjøp UHP LED AE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Sleng ut noen bilder av ringene i dagslys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Har ingen da jeg kun har mobilkamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg kan bekrefte at de faktisk er veldig sterke. Nesten for sterk når det er mørkt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Otis har et poeng, la merke til det i går. Kan nesten være for sterke, men ser veldig bra ut på dagtid. Skal få knipsa et bilde etter skolen i dag Det som er behagelig er at det eneste som er nødvendig for å montere de er å klipse av glasset på lykta, bytte ringer, ingen klipping av ledninger whatsoever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AaPedersen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Vil disse passe på Hella pre facelift lykter? Eller finnes det noe tilsvarende. Er ikke så sykt gira på å drive med superlim inni lyktene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AaPedersen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Fant noe! http://preview.tinyurl.com/b8kfdnh Disse bør fungere, tror dere ikke? Er vell stort sett samme som de du linker til scoot. Men skulle gjerne sett noen skikkelige bilder i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Stemmer det, eneste forskjellen på disse og mine er vel festene. Mine var i allefall plug&play og jeg er drittfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Otis har et poeng, la merke til det i går. Kan nesten være for sterke, men ser veldig bra ut på dagtid. Skal få knipsa et bilde etter skolen i dag Det som er behagelig er at det eneste som er nødvendig for å montere de er å klipse av glasset på lykta, bytte ringer, ingen klipping av ledninger whatsoever. Hvordan "klipset" du av glasset? Ser ut som mine er limt i sammen Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Depo lyktene har i allefall påklipset glass, vet ikke helt åssen Hella lyktene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Depo lyktene har i allefall påklipset glass, vet ikke helt åssen Hella lyktene er. Har depo selv, ikke hella..derfor lurer jeg på hvordan du "delte" lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 De sitter med plastklemmer i bunn og topp,ser det når du tar av lykta så det trengs ingen bruksanvisning.Husk å måle lyshøyde mot en vegg før du fjerner lyktene så slipper du ny justering på verksted.Merk med en tusj nøyaktig hvor skruene på lykta satt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå