Leadfoot Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Ny femdørs 3-serie! Synes det lukter litt 90-talls Toyota, Mazda og Nissan av denne! BMW vil vel ha flere kjøpere blant eldrebølgen kanskje? Noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Som 5-serie gt, så ser den ikke bra ut bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Som 5-serie gt, så ser den ikke bra ut bakfra. Enig. Lå bak en 520gt i dag, fæl bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Ser bedre ut en F07 GT, men er fortsatt ingen pen bil. Skjønner virkelig ikke hvorfor de bygger den. Vil man ha plass kjøper man jo bare en F31 eller F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Æsj Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Synes 5-serie GT er kul jeg 3-serie GT var bare rar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 For litt compact følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Pen front..mindre pen bakfra..men det bildet med minst styling/utstyr selger ikke akkurat bilen heller da Har nesten troa med litt tilvenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Ser jo litt bedre ut med M-tech, to potter og større hjul. http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0789_n.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Tøff med M-pakken..Er nok også tilvenningssak.. Jeg syns ikke 5-serie GT var så kul når den kom, men nå liker jeg den veldig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 gt suger, esse stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 De skulle kommet med en 4-serie Grand Coupe nå, ikke det GT-missfosteret der! Hverken 5-serie GT eller denne 3-serie GT er noen man skal vende seg til, for de ser ikke ut! Greit at de er fine forfra, men det er jo en 5/3-serie vi snakker om. Så å kukke til den vinkelen også skal jo godt gjøres. Jeg skjønner ikke hvem som kjøper disse versjonene heller når man har sedan og touring allerede. Må bare anta at de på et eller annet marked selger bra med GT modeller i og med at de lanserer denne også. Jeg hadde liksom håpet at disse kombibilene skulle dø ut med Saab.. Til info så setter jeg ikke X6 i samme bås som disse GT bilene, den klarer å se massiv og unødvendig ut med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Kommer 4-serie Grand Coupe også så denne blir bare unødvendig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Er den unødvendig hadde de vel ikke produsert disse. Det er et stort marked for de som vil sitte litt høyere, men ikke vil ha stor suv..altså en mellomting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Jeg har aldri helt likt GT konseptet og kan ikke forstå hvorfor BMW velger å holde fast ved det, tross labre salgstall. Likevel så synes jeg denne var en klar forbedring og hekken var heller ikke så voldsomt høy og stutt som på F01, hjelper også stort med M sport selvsagt. Men jeg tror likevel ikke denne kommer til å bringe høye salgstall på GTen, den faller dessverre mellom to stoler og det er F30 og F31. Disse ser også mye bedre ut Skjønner ikke helt hvor BMW vil med dette Combi designet, sist vi så sånne biler var på 70 og 80 tallet med bla Citroën CX og Rover 3500 SD1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå