Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har postet noen skikkelige bilder enda, kommer det en god porsjon nå.. Jeg har fått svart grill, men har ikke montert den enda, så det får bli i neste omgang. Ingen kommentarer om senk! :P:evil:

34t1unkzrdbjhojlo7zl.jpg

lqi8r8qgpjr1axl5f2m7.jpg

etqkawnmkf500jn7gq71.jpg

efugh9cz3obd7h8kb70q.jpg

blj7vkv7hnqf6f1o5co7.jpg

jj76jamgx6p4gm3glpoo.jpg

zrbegew2e5vz9k1965bu.jpg

sqrfevakvpnth7jax1tn.jpg

cnso3dehh8v17abiarax.jpg

Skrevet

Siden vi ikke får kommentere senk så vil jeg kommentere vinterfelgene. De passer nok bedre på en Hyundai :P Ødelegger hele looken på bilen. Ellers så er det jo kjempegromt. Men det visste du vel at jeg syntes :P

Skrevet

Tusen takk, ja det visste jeg du syntes ;-) hehe.. Felgene er ikke mye å skryte av, men vinterfelger skal ikke være flotte, for da skjærer det i hjertet når de blir brukt i slaps og drit ;-) Gleder meg til å få på sommerhjulene!

• 1 month later...
Skrevet

Hehe. Ja hørte det ble litt hvitt der oppe :lol:

Så du tok tak i grillen, lukket øynene og dro til? :P

Skrevet
Felgene er ikke mye å skryte av, men vinterfelger skal ikke være flotte, for da skjærer det i hjertet når de blir brukt i slaps og drit ;-)

Helt uenig. På vestlandet (eller Norge om du vil) har vi vinter halve året og da er det like viktig med fine vinterfelger :P

Bare å få på senkefjærer og sommerhjul så er denne perfekt :)

Skrevet
Felgene er ikke mye å skryte av, men vinterfelger skal ikke være flotte, for da skjærer det i hjertet når de blir brukt i slaps og drit ;-)

Helt uenig. På vestlandet (eller Norge om du vil) har vi vinter halve året og da er det like viktig med fine vinterfelger :P

Bare å få på senkefjærer og sommerhjul så er denne perfekt :)

Får hjelpe meg å montere du da ;-)

Trur eg spotta denne i Loddefjord i 2 tida idag? Fin bil! ;)

Det gjorde du nok ;-) Er ikke flere blå e86 i Bergen som jeg vet om :P

Skrevet

Tid for en liten update! :)

Jeg kjøpte lyktefilm fra Biltema forleden dag, egentlig for å ha den på frontlyktene, men fant ut at jeg ikke hadde nok film for begge lyktene, så da prøvde jeg med på baklyktene i stedet. Frontlyker og grøftelykter blir "sotet" etterhvert.

Meget fornøyd med resultatet!

Før:

gplvgdegtp97z0xbg7j5.jpg

Etter:

fznn6hyxsoe2yfzfyjmq.jpg

Hva er vel bedre enn nyvasket bil? :D jaaaaaada, jeg vet at jeg har vinterfelger #-o

rz8rnflh02cncsa9uzqb.jpg

bkdxkc3h29b8c292ascg.jpg

Ganske mye bedre med svart grill, eller hva?

30byia5e60e0k2hdwqhc.jpg

Til ære for StigJ!

kcwohw9uazs028bhybks.jpg

Skrevet

Meget oppegående med lykte-filmen! Tror nok det snart går en e86 på Os med film også! Når du hamstrer inn film til lyktene fremme. Så får du si ifra så kan du hjelpe meg også :mrgreen:

Ble vertfall meget pent! :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...