LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Er det du eller madammen som kjører bilen? DU! Få senket suv'en din! Ouch Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Siden jeg ikke har postet noen skikkelige bilder enda, kommer det en god porsjon nå.. Jeg har fått svart grill, men har ikke montert den enda, så det får bli i neste omgang. Ingen kommentarer om senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Siden vi ikke får kommentere senk så vil jeg kommentere vinterfelgene. De passer nok bedre på en Hyundai Ødelegger hele looken på bilen. Ellers så er det jo kjempegromt. Men det visste du vel at jeg syntes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Enig med StigJ! Rattet derimot var strøkent. Sikkert ikke så ille i motorrommet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Tusen takk, ja det visste jeg du syntes hehe.. Felgene er ikke mye å skryte av, men vinterfelger skal ikke være flotte, for da skjærer det i hjertet når de blir brukt i slaps og drit Gleder meg til å få på sommerhjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Skiftet til svart grill i helgen. Meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Når kommer det hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenker å få på sommerlefser ila uken. Men i Bergen var det rene julestemningen på fredag, så usikker på om jeg skal ta sjansen.. Skiftet forresten nyrene på "StigJ-måten" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Hehe. Ja hørte det ble litt hvitt der oppe Så du tok tak i grillen, lukket øynene og dro til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Felgene er ikke mye å skryte av, men vinterfelger skal ikke være flotte, for da skjærer det i hjertet når de blir brukt i slaps og drit Helt uenig. På vestlandet (eller Norge om du vil) har vi vinter halve året og da er det like viktig med fine vinterfelger Bare å få på senkefjærer og sommerhjul så er denne perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Trur eg spotta denne i Loddefjord i 2 tida idag? Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Felgene er ikke mye å skryte av, men vinterfelger skal ikke være flotte, for da skjærer det i hjertet når de blir brukt i slaps og drit Helt uenig. På vestlandet (eller Norge om du vil) har vi vinter halve året og da er det like viktig med fine vinterfelger Bare å få på senkefjærer og sommerhjul så er denne perfekt Får hjelpe meg å montere du da Trur eg spotta denne i Loddefjord i 2 tida idag? Fin bil! Det gjorde du nok Er ikke flere blå e86 i Bergen som jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Tid for en liten update! Jeg kjøpte lyktefilm fra Biltema forleden dag, egentlig for å ha den på frontlyktene, men fant ut at jeg ikke hadde nok film for begge lyktene, så da prøvde jeg med på baklyktene i stedet. Frontlyker og grøftelykter blir "sotet" etterhvert. Meget fornøyd med resultatet! Før: Etter: Hva er vel bedre enn nyvasket bil? jaaaaaada, jeg vet at jeg har vinterfelger Ganske mye bedre med svart grill, eller hva? Til ære for StigJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Meget oppegående med lykte-filmen! Tror nok det snart går en e86 på Os med film også! Når du hamstrer inn film til lyktene fremme. Så får du si ifra så kan du hjelpe meg også Ble vertfall meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå