Tzunami Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Planen er en brz da jeg "må" ha en subaru i nye jobben men du får bare ta turen til Oslo så jeg får sitte på en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Planen er en brz da jeg "må" ha en subaru i nye jobben men du får bare ta turen til Oslo så jeg får sitte på en tur Men du må vel ikke kjøpe Subaru? Jeg kommer! Da har jeg en god unnskyldning for en kjøretur over fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Blir Subaruselger, så da blir det litt dumt å kjøre BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Hehe i salg er det viktig å ha tro på det du selger, har du ikke mer tro på BMW? Lykke til i nyejobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Blir Subaruselger, så da blir det litt dumt å kjøre BMW Jeg selger Landrover, jaguar og Subaru, og jeg eier ingen biler av de merkene, men BMW. Ingen problem det Men dersom du er fast bestemt på å ha Subaru er Brz en kjmpe morsom bil Grattis med ny jobb btw Tøff Z4 forresten! Gjorde seg med sommerhjulene, og blir enda bedre med noe senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Skulle gjerne solgt BMW ja men man må starte et sted har veldig lyst til å ha en brz, både fordi det er en kul bil, og at man må ha litt variasjon man kan jo ikke si at BMW er best om man ikke har prøvd noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Nydelig vær i Bergen! Tenkte jeg kunne legge det ut for å vertfall holde liv i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Elsker Z4 generelt, og din er lekker Neste år er det min tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Takk for det! ja det er flotte og ikke minst morsome biler! Tror nok at z4 er litt undervurdert, tenker da på coupé, for jeg mener å ha hørt at den holder følge med org. e46 m3. Men til tross for ytelser, er det nok design både eks. og int. som appelerer mest til meg. Det er rett og slett en nydelig bil, som skaper mye oppmerksomhet for de som liker det Lykke til med kjøp til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Har prøvd e86 og e89, blir nok en e89 Sdrive23i på meg Spare litt først, låner ikke ved bilkjøp, så nå lever jeg et kjedelig liv. Ingen fester, ingen nye klær, ingen småkjøp på Ebay, masse detailingjobber ved siden av jobben+++. Men når jeg leser hvor glad du er i din Z4, så skal jeg nok holde ut til mai/juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Det fikser du! Det er ikke lenge igjen og såååååå mye verdt det enn festing og drit på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 holder lett følge med m3 og litt til skal jeg si deg det har jeg testet ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Såg bilen din på Os her om dagen Stod parkert ved Esso. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 holder lett følge med m3 og litt til skal jeg si deg det har jeg testet ut ! hehe ja du som hadde m3 vet jo alt om det Jeg lå ved siden av en sølv m3 mot Åsane som jeg "seg i fra", men som tydeligvis ikke var like glad i lappen sin som jeg hehe..Såg bilen din på Os her om dagen Stod parkert ved Esso. Ja stemmer det jeg og en kompis hadde oss en cruising i fineværet. Så da ble det burger på Esso-os og så kjørte vi gamleveien tilbake, rundt Arna osv.. Fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 holder lett følge med m3 og litt til skal jeg si deg det har jeg testet ut ! Ikke tull en gang. Jeg holdt greit følge med en M3GT. Z4ene er uforskammet effektive i grunnen. Jeg storkoser meg på bane hver gang jeg får kjøre forbi både M-biler og 911er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå