Gå til innhold

Ellingsen sin BMW Z4 Coupé - til salgs

Anbefalte innlegg

Gratulerer. Så fin ut den der. Og garantert mer livlig og leken enn E39.

Handlet privat i Tyskland?

Takk! :) 265 HK på 1300 kg er nok litt mer livlig enn 193 HK på 1500 kg ja :lol: glædæ mæ! :D

Bilen er kjøpt av privatperson i Tyskland ja.

Gratulerer igjen :D Dette blir rått! ;) er en grei forandring fra e39 til denne vil jeg tro ;) gromt!! :D

Pssst. z4 hadde vel ikke headup display? :lol::mrgreen:

Takk for det Tzunami! Headup? Hva snakker du om? :mrgreen::-k:-$

Da er det bestilt transport til bilen, så den kommer i løpet av neste uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på stilen på bilen. For å forsvare alt. 3 og 4 så bør bilen ligge godt nedpå, mens 1 og 2 er trygge alternativer dersom bilen får en tilnærmet original look

Enig der.. Foreløpig vil den forbli original, men kanskje senkes noe etterhvert.

Ville nok vurdert BBC ch-r, som et alternativ mot de "kjedelige" ch'ne

Syns det er litt stilig at det står motorsport i "CH´ene", men de var litt spreke de andre også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Skaffet meg en liten SUV? :P Får se hva det blir til.. Tror madammen er rimelig lei modifisering og lav bil.. Men må jo ikke senke den heeeelt ned i asfalten. Eller? 8):twisted:

Jeg pleier å si at jo lavere jo penere, men med Z4 er jeg litt uenig med meg selv. Ilen til StigJ f.eks er jo et smykke uten å være fullstendig slammed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Skaffet meg en liten SUV? :P Får se hva det blir til.. Tror madammen er rimelig lei modifisering og lav bil.. Men må jo ikke senke den heeeelt ned i asfalten. Eller? 8):twisted:

Jeg pleier å si at jo lavere jo penere, men med Z4 er jeg litt uenig med meg selv. Ilen til StigJ f.eks er jo et smykke uten å være fullstendig slammed!

Sant det.. Han har holdt sin temmelig original? Ikke skyt med visst du ser dette Stig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt1: Safe felger men heller kanskje litt over på kjedelig. Bakfelgen må i alle fall være litt konkav.

Alt 2: Mer konkave og litt mer med dem enn alt 1. Veldig like Zito 111. Stilfullt. Men snart 13 av dem på dusinet. Veldig populære.

Her har du en med lignende felger i 18". Usikker på bredden.

5922392c-2d9a-4b45-836a-7dd29ed4de63_zps277f45d3.jpg

d37b1c9b-ff5b-4456-9306-689c144d9379_zpsf9691264.jpg

Alt 3 og 4 kan bli veldig kul men krever nok en real senk som sagt tidligere her over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...