*MrB* Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Gratulerer. Så fin ut den der. Og garantert mer livlig og leken enn E39. Handlet privat i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Gratulerer igjen Dette blir rått! er en grei forandring fra e39 til denne vil jeg tro gromt!! Pssst. z4 hadde vel ikke headup display? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Gratulerer. Så fin ut den der. Og garantert mer livlig og leken enn E39.Handlet privat i Tyskland? Takk! 265 HK på 1300 kg er nok litt mer livlig enn 193 HK på 1500 kg ja glædæ mæ! Bilen er kjøpt av privatperson i Tyskland ja. Gratulerer igjen Dette blir rått! er en grei forandring fra e39 til denne vil jeg tro gromt!! Pssst. z4 hadde vel ikke headup display? Takk for det Tzunami! Headup? Hva snakker du om? Da er det bestilt transport til bilen, så den kommer i løpet av neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Nå er transport bestilt for bilen, men dessverre kommer den ikke før den siste uken i måneden. Jeg får begynne med å bestille nye felger Men hvilke? Alt 1 Alt 2 Alt3 Alt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Kommer veldig an på stilen på bilen. For å forsvare alt. 3 og 4 så bør bilen ligge godt nedpå, mens 1 og 2 er trygge alternativer dersom bilen får en tilnærmet original look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Ville nok vurdert BBC ch-r, som et alternativ mot de "kjedelige" ch'ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Kommer veldig an på stilen på bilen. For å forsvare alt. 3 og 4 så bør bilen ligge godt nedpå, mens 1 og 2 er trygge alternativer dersom bilen får en tilnærmet original look Enig der.. Foreløpig vil den forbli original, men kanskje senkes noe etterhvert. Ville nok vurdert BBC ch-r, som et alternativ mot de "kjedelige" ch'ne Syns det er litt stilig at det står motorsport i "CH´ene", men de var litt spreke de andre også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Da ville jeg garantert gått for CH eller CH-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Hmm.. har sett feks e39 med kantfelger uten senk, og det ser jo ikke særlig bra ut, men er litt usikker på hvordan dette vil bli på z4.. EDIT: Her må det nok litt senk til ja Bilde fra tilstandsrapporten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Liten tvil om at den trenger noe mindre bakkeklaring, Z4xDrive er ikke kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Hehe.. Skaffet meg en liten SUV? Får se hva det blir til.. Tror madammen er rimelig lei modifisering og lav bil.. Men må jo ikke senke den heeeelt ned i asfalten. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hehe.. Skaffet meg en liten SUV? Får se hva det blir til.. Tror madammen er rimelig lei modifisering og lav bil.. Men må jo ikke senke den heeeelt ned i asfalten. Eller? Jeg pleier å si at jo lavere jo penere, men med Z4 er jeg litt uenig med meg selv. Ilen til StigJ f.eks er jo et smykke uten å være fullstendig slammed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Hehe.. Skaffet meg en liten SUV? Får se hva det blir til.. Tror madammen er rimelig lei modifisering og lav bil.. Men må jo ikke senke den heeeelt ned i asfalten. Eller? Jeg pleier å si at jo lavere jo penere, men med Z4 er jeg litt uenig med meg selv. Ilen til StigJ f.eks er jo et smykke uten å være fullstendig slammed! Sant det.. Han har holdt sin temmelig original? Ikke skyt med visst du ser dette Stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Alt1: Safe felger men heller kanskje litt over på kjedelig. Bakfelgen må i alle fall være litt konkav. Alt 2: Mer konkave og litt mer med dem enn alt 1. Veldig like Zito 111. Stilfullt. Men snart 13 av dem på dusinet. Veldig populære. Her har du en med lignende felger i 18". Usikker på bredden. Alt 3 og 4 kan bli veldig kul men krever nok en real senk som sagt tidligere her over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Har du senket din Stig? Din ser jo meget bra ut mtp. høyde. Du har jo 19" på din, er det 18" på den grå? Syns det så ganske mye bedre ut med 19"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå