launcher Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 lurte litt på om du mangla speil på førersia så måtte inn å sjekke Vil absolutt påstå at det er en fordel å bruke når man skal kjøre forbi å har bila bak,,hadde æ kjørt e34a på lørdag hadde æ stempla fangern din TVÆRT...min bil,med hadde heldigvis en sjåfør som "feiga" ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Hadde skjems om jeg hadde den bilen og de felgene. Godt det snart er sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 d trur æ biln å syns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Må bare beklage den der altså!:/ Helt enig, man skal sjekke speil! -------------- Mulig 19" M3 felgene blir vinterfelger til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeofstian Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Du mangler ett grøftelys så gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja vet:p Var ingen som sa ifra/oppdaget det før på slutten av dagen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Morsomm film! Så ut som dere hadde det gøy SKulle gjerne deltatt med 530XD`n ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Må bare beklage den der altså!:/ Helt enig, man skal sjekke speil! -------------- Mulig 19" M3 felgene blir vinterfelger til neste år Selg de til meg heller Grom bil forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Fikk på sommerhjul her om dagen Har også fått en boks fra GROM audio som gir meg AUX, Ipod og USB tilkobling på originalspilleren. Fikk bygd om den originale harman kardon subkassen hos en stereokar og han monterte da to stk 6,5" sub element i den samt monterte en kraftigere forsterker (skjult selvfølgelig) Ble mye bedre lyd, og det ser meget bra ut (ville ikke ha en 10"/12" i kasse løst i bagasjerommet). Prøvde vinterhjulene fra M3'n på Audien, det ble faktisk ikke så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Link til boksen du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Link til boksen du kjøpte? Her: http://www.gromaudio.com/ Jeg kjøpte den med mulighet for bluetooth og innebygget androidstøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Var denne smokk smokk plug and play? Tenkte til e39a Lyden var god? Den ble kostbar med iPhone kabel og bt dongel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Var denne smokk smokk plug and play? Tenkte til e39a Lyden var god? Den ble kostbar med iPhone kabel og bt dongel Plug&play og upåklagelig god lyd, jeg er knallfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Har ikke skjedd så mye her i det siste, bilen står parkert for tiden med oljelekkasje fra oljefeedrøret til vanosen:/ Bestilte deler for å bytte den på onsdag, men det ble selvfølgelig restnotert fra hovedlager i sverige.. håper ikke det drøyer for lenge før den kommer, vil jo bruke bilen! Planlegger også å fjerne LED i parklys samt xenon i tåkelys og heller kjøre med org halogenpærer. Er blitt veldig fan av originallook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå