Gå til innhold

Knaking i bakstilling på 318 d/E91

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Knaker" fælt i bakenden/bakstillingen på min E91 nå om dagen... Tror kanskje det har blitt værre med synkende temperatur. Ulyden kommer selvfølgelig kun når jeg kjører i humper. Hva i f.. kan dette skyldes?

Skrevet

Koster ca 200 på koed per side mener jeg.

Kan ikke garantere dette altså, men det er helt vanlig at når det knirker bak så er det denne foringa.

Vertfall på e39 osv.

Ser ut som det er ligende på din også.. :)

Skrevet

Kan jo være så enkelt som at fuktighet har kommet inn på en foring og fryst og dermerd lager knirkelyder... har hatt dette på mange biler før, også andre merker. dette har iallefall forsvunnet hos meg når våren har kommet og det blir plussgrader og fuktigheten tørker opp.

Så jeg hadde vel ikke gidda å gjort noe før du har sett om det forsvinner når det blir varmere i været.

• 3 weeks later...
Skrevet

Det knirker fremme på min E91, 2009 modell. Ikke kjørt mer enn 14733 km!

Fått orden på problemet? Ser for meg en verkstedsregning av en annen verden.

Skrevet

Ikke fått det ordnet enda nei. Tenkte å ta EU kontroll først, og se hva som skjer... Har vært mildvær nå en stund, og da forsvinner nesten knakingen...

Skrevet

Jepp, som sagt fremtoner det seg slik hos meg også... ikke SÅ ille pris for begge sider... sikkert en del jobb :-)! Skal ta service og Eu først, så får jeg se...

Skrevet

Importøren sin mekaniker har fremholdt at problemet er enda mer fremtredende på biler med M-sportsunderstell. Og det har jeg.

Kan den forklaringen stemme?

Skrevet
Importøren sin mekaniker har fremholdt at problemet er enda mer fremtredende på biler med M-sportsunderstell. Og det har jeg.

Kan den forklaringen stemme?

Den tror jeg nok er ganske tynn... for i vinter har det vært knirking her også, og jeg har ikke msport understell pga. xdriven.

men hos meg forsvinner knirkinga når kulda forsvinner.

Skrevet

Det er relativt kaldt her enda. Vi snakker 3 grader, deromkring... Jeg tenker å kjøre med knirking til det varmere. Men ved hvilke temperaturer bør knirkingen gi seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...