ahj Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Kommer det noen bilder med sommerfelger snart Mats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Kommer det noen bilder med sommerfelger snart Mats? Har ikke fått dem på ennå, satser på starten av neste uke Men må få tak i coilovers, sitter bare 60/40 senk på den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Kommer det noen bilder med sommerfelger snart Mats? Har ikke fått dem på ennå, satser på starten av neste uke Men må få tak i coilovers, sitter bare 60/40 senk på den nå! Men den er jo senka nå, bare å hive på imens du venter på coilovers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Kommer det noen bilder med sommerfelger snart Mats? Har ikke fått dem på ennå, satser på starten av neste uke Men må få tak i coilovers, sitter bare 60/40 senk på den nå! Men den er jo senka nå, bare å hive på imens du venter på coilovers da Skal jo det, men må først på felga, så sette på dekka Kommer bilder på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Da har jeg endelig fått felgene!! Skal få på dekka i morgen og valse hjulbuene! Gleder meg veldig til å se hvordan det blir, men må nok få på coilovers for og få den lavere! Driver også å tenker på hva jeg skal gjøre med eksosen? Tenkte hvert fall å fjerne den orginale katalysatoren, da den bygger veldig mye ned, Kom gjerne med tips på hva dere andre har gjort med deres E30'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Endelig fikk jeg tatt noen bilder av bilen med nye felgene! Burde vært noen cm lavere foran og bak, men sånn får den være nå! Foran er det 9 tom mens bak er det 10 tom! Husker ikke hva impresset er, men tror det er lavt Skal få byttet kasse, da det ene lageret inni kassa er ødelagt! Skal også få byttet plugger og stille ventilene. Bilen skal også selges i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Det ble veldig bra Mats! Men hvorfor selge allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Det ble veldig bra Mats! Men hvorfor selge allerede? Takk for det veldig fornøyd selv! Men er noe helt annet å se den live! Grunnen til at jeg skal selge er fordi jeg kommer til å bruke altfor mye penger på bilen, har altfor mange planer oppi hodet Trenger å spare penger til leilighet og skole til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Strøkent Mats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Det ble utrolig gromt. Well done!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Fin sort bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ser unektelig bra ut dette Mats, både på bilder og live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå