Julianv Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Er vel ikke mulig på en gammel E46 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Går det ann å få til dette med navcoder? Har aldri brukt navcoder så det vet jeg desverre ikke! Skulle ønske navcoder funket på 1 serie, men utifra hva jeg har lest så funker den ikke på 1 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Veldig bra diy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Er vel ikke mulig på en gammel E46 også? Prøvde å lese litt rundt nå, men dette er desverre ikke mulig på din E46 Men leste at det er noen skjulte funksjoner i OBD displayet på E46 som man kan få fram som viser blant annet turtallet og sånt i obc displayet, men det er ikke noe varig funksjon, det må gjøres hver gang du starter opp tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Veldig bra diy Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Takk for info.. Ja er en "hemmelig" meny hvor jeg kan avlese all info på motoren, men det er ikke så spennende i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Takk for info.. Ja er en "hemmelig" meny hvor jeg kan avlese all info på motoren, men det er ikke så spennende i lengden.. Haha nei ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Er det en slik "hemmelig" meny i E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Er det en slik "hemmelig" meny i E39? JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Er det en slik "hemmelig" meny i E39?JA http://www.meeknet.co.uk/e38/OBC_Unlock.htmdette er til E38. Men virker også på E39 om speedometeret ditt ser slik ut hvertfal. Vet ikke med det andre speedometeret. Test nr 8 er farta. Her er en film fra da jeg tester F1 giret i min E38. Kan se jeg har på det digitale speedometeret der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hvordan får dere andre til INPA og NCS Expert til å funke uten WindowsXP? jeg får bare feilmeldinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvordan får dere andre til INPA og NCS Expert til å funke uten WindowsXP? jeg får bare feilmeldinger.... Hvordan feilmeldinger får du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Finnes guider for å få det til å funke på windows 7 også så kan jo prøve å følge denne: INPA/EDIABAS på Windows 7 Her er det også en som har lagt ut en guide på hvordan man installerer BMW programmene på Windows 7 32 bit,så prøve å følg denne: Windows 7 32 bit guide INPA/EDIABAS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Finnes guider for å få det til å funke på windows 7 også så kan jo prøve å følge denne:INPA/EDIABAS på Windows 7 Her er det også en som har lagt ut en guide på hvordan man installerer BMW programmene på Windows 7 32 bit,så prøve å følg denne: Windows 7 32 bit guide INPA/EDIABAS Tusen takk, jeg fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Herlig, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå