Erik89 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Enten: IMG_7010 by ErikJunior, on Flickr Eller: BMW F800R - Eidfjord by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Tror glenn blir glad for å ha en cabkompis Jeg stemmer iallefall for e36'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Helt klart bilen..er jo et biltreff det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Tror glenn blir glad for å ha en cabkompis Jeg stemmer iallefall for e36'n Ja! og i år må du få av hardtoppen Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hardtoppen skal forsøkes levert til lagring på fredag, og det felgsettet med mest mønster på dekka blir satt på før treffet Jeg får heller ta meg noen turer med mc'en før søndagen da Er det noen her som skal være med fra Telemark? Greit med en oversikt over hvor mange som evt. har tenkt å møte opp for kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Høres bra ut Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Som det ble skrevet på Cars & Coffee på facebook, fint om de som har mulighet til det kan ta med kaffe. Da vi ser hvor mange som mest sannsynlig dukker opp blir det kanskje mange utålmodige kaffetørste mennesker på plassen og det tar tid å trakte såpass mye kaffe. (men ja, vi har med noen kaffetraktere) Vi får inn noe deilig hvetebakst i begrenset "opplag", så ta gjerne med noe småpenger de som vil ha noe godt til kaffen! Så langt ser værmeldinga positiv ut også! Vi gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg koker med meg en kanne, så har jeg Et lite bord og et par stoler så er man på G Får se om ny viskosekobling dukker opp i posten, havarerte lageret på den før forrige helg. Hvis ikke den dukker opp kjører jeg uten vifte. Forhåpentligvis blir det ikke så mye køkjøring og man kan slippe unna å koke kjølevann Blir morro å kjøre ifølge! GoPro kameraet til passasjeren er herved satt på lading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hardtoppen skal forsøkes levert til lagring på fredag, og det felgsettet med mest mønster på dekka blir satt på før treffet Jeg får heller ta meg noen turer med mc'en før søndagen da Er det noen her som skal være med fra Telemark? Greit med en oversikt over hvor mange som evt. har tenkt å møte opp for kjøring Jeg skal mest sannsynlig (Ketil også også etter som jeg forstod:)) så blir ikke alene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Har dere tilgang til strøm der? Hvis dere har espressomaskin så kan jo folk kjøpe med seg kapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Noen klassikere som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Har dere tilgang til strøm der? Hvis dere har espressomaskin så kan jo folk kjøpe med seg kapsler Ja, vi har tilgang på strøm. Har ikke espressomaskin dessverre, kun traktere. Har sendt et par mails til firma som forhåpentligvis kan sponse med kaffemaskin denne dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg kommer med min F10 og hvis jeg har fått sommerfelgene til F11`a så kommer jeg med den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Da kan vi jo kjøre sammen, jeg skal avgårde med b10 og f30, og kanskje 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Bra du stiller strekt John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå