noekult Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 stiller i S-klasse <3 Du må få deg BMW igjen ass Tre venner har meldt interesse om å sitte på, folk som ellers ikke drar på biltreff - dette blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 S-klassen går fint an å komme i... Den er eid av en som eide en bmw før. Eier før det igjen eier nå en audi.... Samt felgene på s-klassen stod på en audi før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Vi ønsker å holde det veldig lett, så tanken er Audi, Volkswagen og BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 stiller i S-klasse <3 Ja, det er noen fine parkeringsplasser like utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Fikk sponset kaffe av jobben i dag også (Posten), så kaffe på treffet blir gratis! Vi skal trakte for harde livet Helst ta med en kopp og småmynt hvis du vil ha noe godt til kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Vi ønsker å holde det veldig lett, så tanken er Audi, Volkswagen og BMW Bra det. Hvis det blir "en porsche her, og en Peugot der", så er det jo plutselig bare masse random biler. Ille nok med VAG der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Forskjell på en Porsche og en Peugeot da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Forskjell på en Porsche og en Peugeot da.... Javell? Begge har vel så og si like mye å gjøre der? Arrangøren sier det er et BMW, Audi og VW treff, da er det det...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Forskjell på en Porsche og en Peugeot da.... Javell? Begge har vel så og si like mye å gjøre der? Porsche er teknisk sett VAG nå og hadde i såfall vært så mye mer akseptert enn en Peugeot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Forskjell på en Porsche og en Peugeot da.... Javell? Begge har vel så og si like mye å gjøre der? Porsche er teknisk sett VAG nå og hadde i såfall vært så mye mer akseptert enn en Peugeot... Hjelper lite da dette er et bmw vw og Audi treff ifølge de som arrangerer? For middel driter jeg i det, men ikke jeg som har ansvaret for treffet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Hjelper lite da dette er et bmw vw og Audi treff ifølge de som arrangerer? For middel driter jeg i det, men ikke jeg som har ansvaret for treffet heller. "I år ønsker vi både VAG og BMW velkommen" http://www.facebook.com/events/215347355278541/?fref=ts Blåser i det jeg og, i grunn Men Porsche er VAG og dermed invitert på treffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Hvorfor skal dere pirke så veldig på dette? er det ikke bra nok med VW audi og bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Vi ønsker å holde det veldig lett, så tanken er Audi, Volkswagen og BMW Veldig enkelt og greit, skjønner ikke hvorfor folk skal ha problemer med å fortså dette Er da ikke så vanskelig å skjønne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Da avslutter vi diskusjonen om hvor Porsche tilhører, det er strengt tatt klinkende likegyldig, da det er BMW, Audi og VW som er invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Takk FTE. Blir slitsomt i lengden med dette. Men hvis vi arrangerer flere treff, forstår jeg nå at alle som har et bilmerke som er eid av et større selskap blir vi nødt til å skrive hvert enkel merke som er invitert for å slippe slike "misforståelser" som noen kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå