NA Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Jeg og magnusble kommer til gjøvik og slår følge derfra Gleder seg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Ladd!! Edit: Cash is king, var det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Jeg måtte bare dra over med kosten her istad i fin været. Det var vel ikke meningen å gjøre noe annet enn en kattevask men det eskalerte brått:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Vi er en gjeng som kjører fra strømmen kl 8 og sikter oss inn på kl 9 fra texburger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Jeg måtte bare dra over med kosten her istad i fin været. Det var vel ikke meningen å gjøre noe annet enn en kattevask men det eskalerte brått:-P [ Bilde ] Så ut som en original og fin E36 i bakgrunnen der, ser ikke mange slike lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Det har nok noe å gjøre med at de ikke er fine for fem øre når de er originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Her i heimen kjøres det kun originalt på alle BMWene Tok et bilde av plassen for et års tid siden, en BMW motorsykkel(idag har vi to), en E39(grønn 97 modell, kjøpt på Brennes Auto Sarpsborg), en E36(grønn 97 modell, brennes auto sarpsborg), en E46 touring(2002), en E28 528i(1985) og min E24. Så står jo også Mercedesen her og tar de tunge løfta slik at BMWene får ro og hvile E36n er rusten og stygg, E39n er også rusten og stygg(dog kun gått 140kkm) E36n har kostet 15kkr ink. eu kontroller siden den ble kjøpt i stort og smått og passerte akkurat 200kkm før bensinpumpa røyk(bytta idag). Man har funnet ut at bilhold er vannvittig dyrt om man skal holde alt av årgangstegn i sjakk og vi driter litt i både E36n og E39n samt merca(utseendemessig, teknisk 100%) E28n er perlen, den står fremdeles til lagring Du får komme bortom og slå av en prat imorra Fredrik Følg 70-talls musikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Den tror jeg jeg så på greverud i ettermiddag Den røde e24'n altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Den tror jeg jeg så på greverud i ettermiddag Den røde e24'n altså Stemmer nok bra at jeg var i området! Swartz E30 Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Da har hele dagen gått på å shine e92'n så nå er den klar hadde dårlig lys på slutten, så håper det ikke er alt for mye hologrammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Den tror jeg jeg så på greverud i ettermiddag Den røde e24'n altså Stemmer nok bra at jeg var i området! Swartz E30 Touring? Yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Det er samme tidspunkt, bare flyttet til JET/CC, men ser jo nå at det verken er oppdatert her eller på facebook..Sent from my toaster using Tapatalk 2 Hvor ligger den stasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Er vel bare en CashnCarry i Drammen? Under brua der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Stemmer, kjører av e18 rett før broen, så ser du den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 tror jeg prioriterer å sove imorgen as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå