M3 Yngve Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Ja kjempe treff, og syns det er bra med blanda biler. Men han DJ spilte mye euro techno og en del for høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 For de som stakk huet inn i min bil spilte den 70-talls klassikere og Sleepy La Beef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 For de som stakk huet inn i min bil spilte den 70-talls klassikere og Sleepy La Beef Det er gutten sin det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 For de som stakk huet inn i min bil spilte den 70-talls klassikere og Sleepy La Beef Lot merke til det når jeg var borte å titta i Drammen, på vei nedover Meget flott bil, fikk ikke snakket med deg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Her er video'n som Michter her på forumet laget fra Cars & Coffee 2013! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 NAF senteret på Økern må jo være ideell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Mulig å få kontaktinfo på dj'en? muligens han vil spille på E30Meet og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 snakk med christian hogstad =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 En liten filmsnutt fra min side.. Uredigert, ingenting er klippa sammen, skjelven filming ja.. osv.. Lasta bare opp det første filmopptaket som ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Mulig å få kontaktinfo på dj'en? muligens han vil spille på E30Meet og? Kan høre med han jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 En liten filmsnutt fra min side.. Uredigert, ingenting er klippa sammen, skjelven filming ja.. osv.. Lasta bare opp det første filmopptaket som ble tatt så at du filma hele veien nedover, hadde vært kult om vi kunne sett =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 En liten filmsnutt fra min side.. Uredigert, ingenting er klippa sammen, skjelven filming ja.. osv.. Lasta bare opp det første filmopptaket som ble tatt så at du filma hele veien nedover, hadde vært kult om vi kunne sett =D Planen er å klippe hele sammen i en sak, må bare forske litt på hvordan det gjøres! Er svært amatørmessig filma dessverre, men er da noe.. Da jeg var i siget etter stoppet i Drammen begynte jeg bakerst og var i godt driv framover for å få filmet alle, men avkjøringa til Tønsberg kom farlig fort og klarte ikke mer enn "såvidt" å kaste meg ut på avkjøringa selv Min bil fikk hvertfall ut litt sot på tur ned, hadde bra sig(ganske mye for fort) mange steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 så bra, da venter jeg i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Mulig å få kontaktinfo på dj'en? muligens han vil spille på E30Meet og? Kan høre med han jeg:) Konge, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Må si jeg gleder meg til å se mer felleskjøring, så chop chop E24Bimmer628Csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå