Torek Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hadde vært morsomt å få med seg det her. Har lite bekjente i BMW-flokken men, så skulle nesten slengt meg på noen som kommer forbi oslo på veien Jeg drar også fra Oslo, så vi kan jo evt ta følge? Sikkert flere som skal også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Vi ifra Gjøvik kjører innom Oslo, så vi slenger oss med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Da har vi ordnet med location til treffet: http://kart.gulesider.no/m/nQkTK Meget enkelt å finne for tilreisende som kommer på E18 Kjørerute fra Oslo http://kart.gulesider.no/m/nQk2z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Vi ifra Gjøvik kjører innom Oslo, så vi slenger oss med Perrrrfect!! Da blir det vel meg og "BMW'ene" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Blir vel noen andre med VAG som slår følge i fra Oslo også da, Tore! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 kommer en gjeng fra hakadal også tenker jeg.. jeg i Audi vel og merke men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Da får noen finne et egnet sted å møtes i Oslo området da, så blir det en kjempekolonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Det er vel ikke lov og komme med en slammed Lexus hit regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Da får noen finne et egnet sted å møtes i Oslo området da, så blir det en kjempekolonne p plassen på valle hovin/valhall? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Blir vel noen andre med VAG som slår følge i fra Oslo også da, Tore! Puuh.. Satser på det, hehe! Møteplass på valle hovin høres ikke dumt ut. Det vet vel alle hvor er? jeg i Audi vel og merke men Me like! Det er jo ingen hvilken-som-helst Audi du kommer i heller akkurat Blir Audi på meg også under dette treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Sålenge kolonna ikke går fortere enn jevnt 120-130 så henger jeg meg på, liker best å holde en 110 jevnt nedover istedefor å banke nedover noe man gjerne gjør i kolonner. Man blir litt unge igjen.. Blir nok med i kolonna ja, om dere drar fra Valle Hovin så steller jeg meg opp på bygdøylokket eller på Maritim(sjølyst) og henger meg på derfra når dere passerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Det er så mye sivil langs e18 at det ikke er veldig smart å kjøre voldsomt uansett, i tillegg til at vi mildt sagt kommer til å bli godt synlige mtp mange spesielle biler i et stort følge, så vi BØR iallefall prøve å oppføre oss litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Blir vel noen andre med VAG som slår følge i fra Oslo også da, Tore! Puuh.. Satser på det, hehe! Møteplass på valle hovin høres ikke dumt ut. Det vet vel alle hvor er? jeg i Audi vel og merke men Me like! Det er jo ingen hvilken-som-helst Audi du kommer i heller akkurat Blir Audi på meg også under dette treffet hehehe, er jo en orginal audi dette å da hehhe bare med senkesett i tillegg heheheh men godt å se at vi blir fler audioter er bare å kjøre pent ja, why hurry? alle skal jo samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hadde vært morsomt å få med seg det her. Har lite bekjente i BMW-flokken men, så skulle nesten slengt meg på noen som kommer forbi oslo på veien Jeg drar også fra Oslo, så vi kan jo evt ta følge? Sikkert flere som skal også Det kan vi gjøre vettu! Hvis Gjøvik-gjengen og div andre folk også skal møtes ved Oslo er det bedre å møtes på første bensinstasjon etter Oslo sentrum. Den som ligger ved Sjølyst. Valle hovin betyr at folk fra sentrum oslo først må kjøre bakover, det blir tungvindt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Sålenge kolonna ikke går fortere enn jevnt 120-130 så henger jeg meg på, liker best å holde en 110 jevnt nedover istedefor å banke nedover noe man gjerne gjør i kolonner. Man blir litt unge igjen.. Hehe, med kolonna til treffet i Sørlandsparken frisk i minne Tror snittet lå på 160 km/t eller noe. Men ja, man blir som en unge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå