Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treffet er nok dessverre forbeholdt BMW og VAG, men vi kan ikke nekte folk å kjøre andre biler til treffet, men da håper jeg det respekteres at kun BMW og VAG stilles ut på utstillingsområdet og andre merker kan parkere litt utenfor. Hvis vi skulle tatt inn alle merker hadde vi nok ikke hatt stor nok plass, og mye mer og holde styr på.

Vi håper også folk lar være å burne og herje på området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt å få med seg det her. Har lite bekjente i BMW-flokken men, så skulle nesten slengt meg på noen som kommer forbi oslo på veien :)

Jeg drar også fra Oslo, så vi kan jo evt ta følge? :)

Sikkert flere som skal også :)

Det kan vi gjøre vettu! Hvis Gjøvik-gjengen og div andre folk også skal møtes ved Oslo er det bedre å møtes på første bensinstasjon etter Oslo sentrum. Den som ligger ved Sjølyst. Valle hovin betyr at folk fra sentrum oslo først må kjøre bakover, det blir tungvindt

Si sjølyst/maritim/Texburger/Shell 7-Eleven/Stenshagen bil da :) Det er første bensinstasjon etter Oslo Sentrum. Enkelt å se og stor nok plass til å få plass til en del kjøretøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på i Sandvika en plass.

Klokkeslett er viktig for ei god kolonne;)) Håper det blir flere en de 5, 6 bilene som kjørte i "kolonne" i fjor.

Da var det også laaaang kolonne på forhånd, men den krympa når avreise nærmet seg.

Nå var jeg veldig negativ kjente jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flere som skal også :)

Si sjølyst/maritim/Texburger/Shell 7-Eleven/Stenshagen bil da :) Det er første bensinstasjon etter Oslo Sentrum. Enkelt å se og stor nok plass til å få plass til en del kjøretøy!

Jepp, akkurat den jeg mente :) Den er ikke til å unngå å få med seg på veien, og den får plass til en BMW eller 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke ansett som en Porsche, men med VW-motor, Audi girkasse i en VW-bestilling av en bil gjennom et firma (porsche) som har 50% eierskap i VAG, så er den heller ikke velkommen på et VAG-treff? Flott bil :lol:

Får vel fyre i gang treskeverket av en e23!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på i Sandvika en plass.

Klokkeslett er viktig for ei god kolonne;)) Håper det blir flere en de 5, 6 bilene som kjørte i "kolonne" i fjor.

Da var det også laaaang kolonne på forhånd, men den krympa når avreise nærmet seg.

Nå var jeg veldig negativ kjente jeg....

Vi var da en koselig gjeng sist? ;)

Tror det blir enda større og bedre i år, og satser på at det blir en ordentlig kolonne nedover til tønsberg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...